Mahindra & Mahindra należy do największych producentów samochodów w Indiach, ale nie ma w swojej palecie luksusowego auta, jakim niewątpliwie jest SAAB. To zdecydowanie podniosłoby prestiż, a jednocześnie dałoby wielka szansę na prawdziwy powrót legendarnej marki.

Nie jest tajemnicą, że SAAB może przetrwać tylko dzięki poważnym inwestorom z Chin lub Indii. O tym, że można, przekonały się już takie marki jak Volvo przejęte przez chińskiego producenta Geely i Jaguar Land Rover, który jest w rękach hinduskich inwestorów. Te marki z dużym powodzeniem powróciły do gry.

W takim kontekście należy upatrywać kolejną szansę marki SAAB. Co prawda obecny właściciel, którym jest National Electric Vehicle Sweden, wznowił produkcję, ale praktycznie stała się ona śladowa i bez żadnych perspektyw dla 100 osobowej załogi.

Mahindra & Mahindra Limited to poważny gracz na rynku. Produkuje samochody osobowe i terenowe, ciągniki i ciężarówki oraz jest znaczącym graczem w energetyce.  Posiada 70 proc. udziałów w marce SsangYong oraz joint ventures z Renault (produkuje Logana).