Największa liczba zmodernizowanych salonów znajduje się teraz w: Chinach, Niemczech, Czechach i Wielkiej Brytanii. W Polsce już 30 salonów zostało zmodernizowanych. Do końca 2015 r. roku nowa identyfikacja zostanie wprowadzona we wszystkich salonach Skody prowadzących działalność na terenie Polski.

Kompletny rebranding, tj. wizualna zmiana sieci sprzedaży i serwisów, jest częścią strategii dystrybucji marki Skoda. Jego celem jest stworzenie stabilnej i rentownej sieci dealerskiej potrafiącej zagwarantować Klientom nie tylko wysokiej jakości produkty, ale także najlepsze warunki do zakupu samochodu, między innymi bardzo profesjonalny personel oraz najwyższej jakości obsługę i usługi.

Oprócz udoskonalenia sposobu prezentacji pojazdów, ambicją zespołu architektów i projektantów, odpowiedzialnych za przygotowanie nowego designu punktów sprzedaży i obsługi klienta, było zapewnienie im całkiem nowych możliwości – od czasu spędzonego w poczekalni, aż do strefy biznesowej.

Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii, takich jak unikalny konfigurator 3D, pozwalający skonfigurować pojazd za pomocą oprogramowania 3D z nieznaną dotąd szczegółowością (np. materiałów wnętrz), zmieniło się podejście do wybierania samochodu.

Jednak za pomocą tego narzędzia, dealer może również proponować dodatkowe usługi, takie jak: produkty finansowe, pakiety usług, akcesoriów, itd. Integracja obszaru usług i salonu pozwala pracownikom salonu pokazywać i przedstawić zupełnie nowe produkty. W Polsce pierwsze instalacje odbędą się w maju 2015 r., a do końca roku powstanie ponad 50 Premium 3D Car-Configuratorów.

Nowy projekt salonów jest świeży i nowoczesny, a jednym z jego najważniejszych elementów jest połączenie białej elewacji, typowej zielonej linii i specjalnej ściany komunikacyjnej. Ściana komunikacyjna jest miejscem na komunikację modeli marki, a przez to unikalnym sposobem wykorzystania salonu jako narzędzia marketingowego.

Elegancki wygląd witryny jest podkreślony przez wyrafinowane oświetlenie, które, podobnie jak w nowej Skodzie Superb, jest ważną częścią ogólnej koncepcji projektu.