Ponieważ firma chce zaistnieć także na rynku Ameryki Północnej, najnowszy model będzie sprzedawany także w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Jednocześnie mały SUV trafi do europejskich salonów Smarta. Produkcja samochodu będzie się odbywała w brazylijskich zakładach DaimleraChryslera w Juiz de Fora. Możliwości produkcyjne fabryki oceniane są na 60 tys. aut rocznie - połowa z tej liczby ma być sprzedawana właśnie w USA."Smart wzbogaca segment o typowe dla marki cechy, jak innowacyjność, funkcjonalność i radość z życia. Formore jest niepowtarzalnym autem w segmencie, choćby dlatego, że SUV można tłumaczyć jako Smart Utility Vehicle" - mówi Andreas Renschler, szef Smarta.
Smartem w teren?
Zaczęło się od małego, 2-osobowego auta miejskiego, potem przyszła pora na roadstera i wersję dla 4 pasażerów, a już niedługo możemy się spodziewać także auta rekreacyjnego - Smart rozwija się bardzo prężnie.Najnowsza propozycja niemieckiej firmy ma zadebiutować w 2006 roku pod nazwą Smart Formore.