To kolejna nagroda potwierdzająca wysoką jakość produktów BP – firmy, która w tym roku obchodzi 100-lecie działalności na świecie.

Podstawą do przyznania nagrody jest analiza oficjalnych danych oraz opinia organizacji biznesowych i gospodarczych, instytucji certyfikujących oraz powołanych ekspertów.

Laureaci wyłaniani sąw trzech kategoriach: QI product – produkt najwyższej jakości, QI services – usługi najwyższej jakości, QI order – zarządzanie najwyższej jakości, i ponadto w trzech grupach podmiotów, uzależnionych od ich wielkości zatrudnienia.

Forum Jakości Quality International jest przedsięwzięciem skierowanym do działających na terytorium Polski instytucji, producentów i usługodawców, posiadających czytelną politykę jakości w odniesieniu do produktu, usługi lub/i systemu zarządzania – organizacji, które mogą się poszczycić osiągnięciami na najwyższym, światowym poziomie.

Celem konkursu Forum Jakości Quality International jest ukazanie potencjału polskiego rynku i stymulowanie tworzenia nowych wzorów jego jakościowego rozwoju. Ma to wpłynąć na zwiększanie konkurencyjności na rynkach europejskich i światowych polskich instytucji, producentów i usługodawców, a przede wszystkim wytwarzanych przez nich wyrobów i usług o najwyższych parametrach jakościowych. Konkurs ma zadanie wyłonienie i uhonorowanie podmiotów odznaczających się wysoką dbałością o jakość oferowanych produktów i usług.

Organizatorem konkursu jest redakcja Forum Biznesu w Gazecie Prawnej, a patronat sprawują: Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Klub Polskie Forum ISO 9000 i Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości.