W dużej mierze tak będzie wyglądać finalna wersja nowego modelu japońskiej marki. BRZ, prezentowany w Los Angeles, to najmocniejsza odmiana w specyfikacji STI z charakterystycznym, niebieskim lakierem nadwozia. Samochód prezentuje się naprawdę rasowo. Spoilery, nakładki, 18-calowe obręcze kół, dach z włókna węglowego, dyfuzor i poczwórny wydech.
Pod maską zainstalowano wolnossący, dwulitrowy silnik typu boxer z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Napęd będzie przenosony na tylną oś. Producent nie podał niestety mocy motoru. Więcej wiemy za to o podwoziu. Sportowo zestrojone zawieszenie w połączeniu z niskim środkiem ciężkości mają zapewniać świetne prowadzenie prowadzenie samochodu. Za układ hamulcowy odpowiada włoskie Brembo.
Subaru pracuje na sportowym, tylnonapędowym coupe razem z Toyotą, która swój model w wersji produkcyjnej zaprezentuje na początku grudnia na wystawie w Tokio.Wcześniej prezentowano kilka faz konceptu o nazwie FT-86. Produkcja Subaru BRZ ma rozpocząć się na wiosnę 2012 roku.