Seryjna wersja sedan i Outback zostały pokazane kilkanaście dni temu podczas salonu samochodowego w Nowym Jorku. Kolejną wersją nadwozia będzie kombi, czyli Wagon.

Pierwsze zdjęcia przedstawiają wersję przeznaczoną na rynek japoński, która od wersji Outback różni się nie tylko elementami plastikowymi nadwozia, relingiem dachowym, ale także kształtem atrapy wlotu powietrza chłodnicy, przednim zderzakiem i okrągłymi światłami mgłowymi i kształtem lusterek bocznych.

Można oczekiwać, iż na rynek amerykański będą oferowane identyczne jednostki napędowe jak w przypadku wersji sedan. Podstawowym silnikiem będzie czterocylindrowy bokser o pojemności skokowej 2,5 litra o mocy 125 kW (170 KM) przy 5600 obr./min i maksymalnym momentem obrotowym 230 Nm przy 4000 obr./min.

W ofercie znajdzie się identyczny agregat z turbosprężarką dla wersji GT. Jego moc to 195 kW (265 KM) przy 6000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 350 Nm w zakresie 2000-5200 obr./min. Najmocniejszą jednostką będzie sześciocylindrowy silnik H6 o pojemności skokowej 3,6 litra i mocy 188 kW (256 KM) przy 6000 obr./min i maksymalnym momencie obrotowym 335 Nm przy 4400 obr./min.

Sedan Legacy piątej generacji trafi do sprzedaży w Japonii 20. maja 2009 roku. Jeszcze w tym roku rozpocznie się sprzedaż szybkiej wersji STI w obu wersjach nadwozia, które jednak przeznaczone będą jedynie na rynek japoński.