To z kolei redukuje przechyły nadwozia w szybko pokonywanych zakrętach oraz zwiększa precyzję prowadzenia i stabilność podczas nagłych zmian pasa ruchu przy większych prędkościach.Silnik diesla typu "boxer" jest niezwykle sztywną jednostką, charakteryzującą się niskim współczynnikiem drgań i hałasów, dzięki czemu nie ma potrzeby stosowania wałka wyrównoważającego. Jednostka produkcji Subaru jest również bardzo kompaktowa, co w połączeniu z wysokim momentem obrotowym przy niskich obrotach oraz wysoką mocą w wyższych rejestrach tworzy bardzo wydajny system. źródło: Mototarget
Subaru z dieslem
Japoński specjalista od samochodów z napędem na cztery koła - znany z produkcji aut o ponadprzeciętnych właściwościach trakcyjnych - pokaże podczas salonu cały układ napędowy.Subaru od zawsze stawiało na silniki typu "boxer", które są bardziej kompaktowe od jednostek rzędowych i zapewniają dużo niższy środek ciężkości.