Oto wybrane daty związane z karierą handlową tego produktu:

- maj 1979: debiut Suzuki Alto I

- wrzesień 1984: debiut Suzuki Alto II

- wrzesień 1988: debiut Suzuki Alto III

- listopad 1994: debiut Suzuki Alto IV

- październik 1998: debiut Suzuki Alto V

- wrzesień 2004: debiut Suzuki Alto VI

- marzec 2009: łączna sprzedaż Alto oraz modeli pokrewnych osiąga poziom 10 mln sztuk

- maj 2009: 30-lecie Suzuki Alto

Na salonie motoryzacyjnym Paryż 2008 Suzuki zaprezentowało siódmą generację Alto. Model łączy w sobie atrakcyjną stylizację z miejską mobilnością i doskonałymi walorami w zakresie ekologii, a zwłaszcza emisji CO2, trafiając w potrzeby dzisiejszych klientów oraz wymagania ochrony środowiska. W dodatku, jak na mały pojazd miejski jest samochodem dającym wielką radość z jazdy, odzwierciedlając filozofię zawartą w sloganie Suzuki "Way of Life!".

Będąc drugim modelem drugiej fazy światowej strategii Suzuki, ukierunkowanej na przyjazność dla użytkownika i rodziny, nowy Alto oferuje wysoki poziom komfortu przy niewielkich gabarytach. Design samochodu łączy sportowy, dynamiczny wygląd, który powinien przypaść do gustu europejskiej klienteli z doskonałą aerodynamiką. Można śmiało powiedzieć, że nowe Alto to najbardziej stylowy samochód w swoim segmencie. W pracy nad nowym Alto inżynierowie i styliści Suzuki wykorzystali całą swą niezrównaną wiedzę i doświadczenie w konstrukcji małych samochodów, która zapewniła firmie tak wiele sukcesów zarówno w Japonii, jak i na całym świecie. Alto jest odpowiedzią na potrzeby współczesnych klientów, którzy oczekują samochodu dającego dużo radości, a przy tym przyjaznego dla środowiska.

Suzuki planuje roczną sprzedaż Alto na rynkach europejskich na poziomie 60 tys. sztuk.

W tym roku firma Suzuki Motor Poland nie planuje wprowadzenia Alto VII na nasz rynek.