W segmencie samochodów dostawczych marka Peugeot uplasowała się na pozycji lidera z imponującym wynikiem 835 zarejestrowanych pojazdów i udziałem w rynku na poziomie 24,14 proc. To jeden z najlepszych wyników handlowych Peugeot w 20-letniej historii marki w Polsce.

Sukces handlowy marki związany jest przede wszystkim z rosnącą popularnością wprowadzonego na rynek w maju Peugeot 208. W styczniu tego roku zostało zebranych 535 zamówień, co jest najlepszym wynikiem w historii tego modelu w Polsce. To najpopularniejszy obecnie przedstawiciel rodziny Peugeot wśród oferowanych na rynku samochodów osobowych.

Bardzo obiecująco zapowiada się również debiut rynkowy Peugeot 301. W styczniu, jeszcze przed rozpoczęciem kampanii promującej nowy model w mediach, zamówionych zostało aż 255 sztuk.

Kolejnym kluczowym elementem, który złożył się na rekordowy wynik sprzedaży w minionym miesiącu, była realizacja pierwszej dostawy samochodów dla Poczty Polskiej, w ramach kontraktu na łączną liczbę 1228 samochodów dostawczych (modeli Partner i Boxer). W styczniu zostało dostarczonych ponad 500 aut z tej puli.

Guillaume Ducrest, Dyrektor Peugeot Polska: "208 na dobre zadomowił się na polskim rynku i godnie kontynuuje tradycje swoich poprzedników z legendarnej linii "2". W najbliższym czasie w sprzedaży pojawi się wyjątkowa odmiana tego modelu - sportowe GTi - co z pewnością przyciągnie zainteresowanie nowych klientów, lubiących bardziej dynamiczną jazdę. Jeśli chodzi o nowego przedstawiciela rodziny Peugeot - 301 - to produkt doskonale wpisujący się w polskie realia. Jesteśmy przekonani o jego wysokim potencjale handlowym, szczególnie że kampania promująca dopiero się rozpoczęła, więc zainteresowanie klientów tym modelem naturalnie wzrośnie."