Już na początku roku w Europie Zachodniej będzie można kupić Golfa R32 wyposażonego w ten wynalazek (dopłata wyniesie 1700 euro). Z DSG (opis poniżej) najmocniejszy Golf wszech czasów będzie jeszcze żwawszy i... oszczędniejszy. Wyposażona w podwójne sprzęgło przekładnia łączy zalety skrzyń w pełni automatycznych i manualnych. Najważniejszą zaletą nowego rozwiązania jest brak wyczuwalnej przerwy w przekazywaniu mocy na koła przy zmianie biegów. Już przy pierwszych jazdach testowych nowa technika szybko nas urzekła. Zmiana biegów odbywa się w ciągu milisekund. Czasy przyspieszeń znacznie się przez to zmniejszają i radość jazdy tak mocnym autem staje się jeszcze większa. Nowa skrzynia jest przy tym bardziej komfortowa w użyciu niż klasyczny automat. W przypadku Audi nie tylko nowa przekładnia zapewnia więcej dynamiki. Po raz pierwszy w historii modelu TT do napędu posłużyła jednostka 6-cylindrowa. Motor Golfa R32 "oddycha" tu jeszcze swobodniej - w Audi rozwija moc 250 KM, maksymalny moment obrotowy pozostał bez zmian (320 Nm).Z jednostką V6 TT z napędem na obie osie jest jeszcze bardziej posłuszny woli kierowcy niż dotychczasowe wersje, szczególnie gdy do zmian biegów używamy łopatek przy kierownicy. Wszystko odbywa się w mgnieniu oka - nawet jeśli redukujemy z 6. na 2. bieg. Przy maksymalnym wykorzystaniu możliwości samochodu udało się osiągnąć "setkę" po 6,2 sekundy. Prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 250 km/h.