Obok Priusa Japończycy oferują także 8 innych hybrydowych modeli na 80 rynkach świata. W ciągu najbliższych 10-20 lat koncern będzie miał hybrydowych przedstawicieli we wszystkich segmentach rynku.

Tylko w Japonii przez 7 miesięcy 2010 (od stycznia do końca lipca) sprzedano 259 tys. sztuk samochodów hybrydowych Toyoty (więcej niż przez cały ubiegły rok!), a Prius jest w tym roku najczęściej kupowanym pojazdem w kraju Kwitnącej Wiśni. Toyota podaje, że dzięki tak dużej popularności hybryd do atmosfery nie wyemitowano 15 mln ton CO2 (licząc od 1997 roku), a w samej tylko Japonii – 4 mln ton CO2. W zeszłym roku w związku z zacinającym się pedałem gazu Toyota wezwała do warsztatów 437 tys. Priusów i innych aut hybrydowych. Jak widać, nie miało to większego wpływu na sprzedaż.