AC Schnitzer zajmuje się teraz także Toyotami, choć oczywiście nie wszystkimi. Tuner, znany do tej pory z modyfikacji aut BMW, rozszerza działalność o Toyotę Suprę, co nie jest z resztą tak dziwne – Z4 i Supra dzielą ze sobą większość podzespołów. Oprócz upgrade’u jednostki napędowej AC Schnitzer zajmuje się też zmianami w układzie jezdnym i aerodynamiką.

Jedynym dostępnym silnikiem w Suprze jest 6-cylindrowa rzędowa jednostka BMW o mocy 340 KM. Schnitzer zwiększa moc motoru N58 do 400 KM, a moment obrotowy do 600 Nm.

Aby zwiększona moc była też dobrze słyszalna, AC Schnitzer instaluje w zmodyfikowanej Suprze sportowy układ wydechowy z końcówkami z karbonu i stali szlachetnej. Do tego z tyłu pojawiło się sporej wielkości skrzydło, które może być wyposażone w ruchomą końcówkę. Z przodu Toyoty pojawił się spoiler. Gwintowane zawieszenie może obniżyć prześwit auta o 25 mm. Ostatnim elementem podkreślającym możliwości podkręconej Supry są dwukolorowe 20-calowe alufelgi.