To pierwsza Toyota w specyfikacji GR Sport, która trafi do Europy. Yaris w tym wydaniu również ma nawiązywać do startów Toyoty w Rajdowych Mistrzostwach Świata (japoński producent powrócił do cyklu WRC w 2017 roku).
Hatchback wyróżnia się atrakcyjną, czarno-białą stylizacją. Nie ograniczono się jednak tylko do zamontowania nowych lamp przednich (z czarnymi elementami), dodaniu spojlera i mocniej wyprofilowanych foteli czy zastosowania większych kół z aluminiowymi obręczami w specjalnym wzorze i sportowymi oponami (Bridgestone Potenza RE50 205/45R17).
Zmiany dotknęły również układ zawieszenia. Objęły amortyzatory Sachs i drążek stabilizatora. Prześwit obniżono o 11 mm, a odstęp między kołami a nadkolami o 18 mm. Inżynierowie Toyoty podkreślają, że powyższe modyfikacje znacząco poprawiły właściwości jezdne samochodu.
Do tego mocny silnik benzynowy z turbiną i ręczną skrzynią biegów o krótkich skokach. Byłoby pięknie... Niestety, Yaris GR Sport jest wyposażony w napęd hybrydowy i skrzynię CVT ze standardowego modelu. Łączna moc układu z 1,5 litrowym silnikiem wynosi 100 KM.
Premiera Toyoty Yaris w wersji GR Sport odbędzie się podczas salonu samochodowego w Paryżu (4-14 października). Auto trafi do sprzedaży pod koniec tego roku.