przedstawiciele Ford Motor Company, grupy PSA (CitroĎn-Peugeot) oraz Renault-Nissan poinformowali o stworzeniu spółki joint venture w celu rozwoju technik komputerowych, telekomunikacji i multimediów na potrzeby motoryzacji.Każdy z partnerów ma identyczny udział w tym przedsięwzięciu. Nie mająca jeszcze własnej nazwy firma zajmie się rozwojem telematyki w oparciu o doświadczenia trzech producentów, tak aby wykorzystać już istniejącą infrastrukturę. Przedsięwzięcie ma na celu głównie redukcję kosztów, zapewnienie klientom właściwego serwisu telematycznego, m.in. poprzez wykorzystanie wcześniejszych doświadczeń. Dzięki nowej firmie wszyscy uczestnicy przedsięwzięcia będą dążyć do jak najszybszego wdrożenia najnowszych rozwiązań telematycznych oferujących europejskim klientom szeroką gamę najwyższej jakości usług. Teraz kolej na formalne powołanie nowej firmy, co wymaga zgody odpowiednich urzędów.
Utarte wzorce
Stosowanie identycznych płyt podłogowych i silników przez różne marki nie dziwi już nikogo i trwa od kilku lat. Czemu by więc nie pokusić się o skonsolidowanie działań mających na celu obsługę klientów? 14 marca br.