W przeprowadzonym w listopadzie crash teście popularne T5 nie wypadło najlepiej. Auto otrzymało zaledwie 4 gwiazdki. Powód to przede wszystkim niewystarczająca ochrona pieszych (zaledwie 32 pkt na 100 możliwych) i brak nowoczesnych systemów wspomagających kierowcę. Ochrona pasażerów jest za to na zadowalającym poziomie, a przy bocznym uderzeniu auto otrzymało nawet maksymalną liczbę punktów, choć zwrócono uwagę na kilka drobiazgów.
Dobrze oceniono także ochronę małych pasażerów T5. Badający zauważyli jednak, że odłączana poduszka powietrzna pasażera nie jest właściwie opisana – informacja o tym, że przewożenie na przednim siedzeniu dziecka w foteliku tyłem do kierunku jazdy jest możliwe dopiero po wyłączeniu airbagu jest zbyt mało widoczna.
Crash test przeprowadzono na aucie przeznaczonym do ruchu lewostronnego.
Galeria zdjęć
Ochrona pasażerów jest za to na zadowalającym poziomie, a przy bocznym uderzeniu auto otrzymało nawet maksymalną liczbę punktów, choć zwrócono uwagę na kilka drobiazgów. Dobrze oceniono także ochronę małych pasażerów T5. Badający zauważyli jednak, że odłączana poduszka powietrzna pasażera nie jest właściwie opisana
Informacja o tym, że przewożenie na przednim siedzeniu dziecka w foteliku tyłem do kierunku jazdy jest możliwe dopiero po wyłączeniu airbagu jest zbyt mało widoczna.