Pod maską znajdą się m.in. silniki: 2.0 dCi osiągający od 130 do 173 KM, 110 konny 1.5 dCi, oraz dwulitrowy benzyniak skonstruowany we współpracy z Nissanem osiągający maksymalnie 143 KM.W Nowej Lagunie wykorzystano doświadczenie Renault w zakresie bezpieczeństwa. W przednich drzwiach i środkowym słupku umieszczono, oferowany jedynie w tym modelu system, obejmujący podwójną poduszkę boczną (chroniącą klatkę piersiową i miednicę) o podwójnej komorze i dwóch poziomach ciśnienia wyposażony w dwa czujniki znajdujące się w przednich drzwiach i środkowym słupku. Specjalny algorytm dostosowuje szybkość przetwarzania danych do siły uderzenia. Dodatkowo należy wspomnieć o tym iż według producenta Nowa Laguna zostanie wyposażona w jeden z najbardziej skutecznych układów hamulcowych dostępnych na rynku. Stylistyka Nowej Laguny jest zapowiedzią dynamiki i przyjemności z jazdy. Wyprofilowane przednie reflektory, długa opadająca ku dołowi oraz szeroki wlot powietrza świadczą o mocy ukrytych pod maską silników. Wyważone proporcje, odpowiednie dla długości 4,69 m powodują, że auto ma bardzo dynamiczny wygląd. Natomiast odpowiednie wyprofilowanie boków nadaje jej elegancji. O tym jak faktycznie wygląda nowa Laguna przekonamy się już wkrótce. Auto pojawi się w sprzedaży w październiku 2007.
Wszystko czego zapragniesz
Otóż według pierwszych informacji ujawnionych przez producenta, nowy model Laguny to nie tylko nowy wygląd, ale również wiele rozwiązań nie oferowanych w pojazdach tej klasy. Nowa Laguna ma być najlepiej prowadzącym się autem w klasie, co uzyskano dzięki precyzyjnemu zestrojeniu zawieszenia oraz zastosowaniu przekładni kierowniczej o małym przełożeniu.