Dwie ostatnie rundy Górskich Samochodowych Mistrzostw Polski były stosunkowo emocjonujące, choć wyniki różniły się nieznacznie.

Ze wspomnianej czołówki zabrakło tylko Mariusza Steca - "Junior" stracił szansę na tytuł mistrzowski, drugie miejsce w rozgrywkach miał natomiast zapewnione.

Nowo koronowany mistrz - Mariusz Małyszczycki - na zawody przyjechał i wystartował Fiatem Grande PuntoAbarth Super 2000 (czyżby to była przymiarka do przyszłego sezonu rajdowego?). Tym razem dwukrotnie był trzeci, przegrywając z Tomaszem Mikołajczykiem oraz Mariuszem Królikowskim.

Mikołajczyk był nie do pokonania dla rywali, choć drugiego dnia wygrał już w mniej przekonywającym stylu niż pierwszego. Jego potwór w ubraniu Mitsubishi Evo VI był jendak niedościgniony dla Toyoty Corolli WRC.

Zwycięzcy klas:E plus 2000 - Tomasz Mikołajczyk (Mitsubishi Lancer Evo VI); E 2000 - Mariusz Małyszczycki (Fiat Grande Punto Abarth Super 2000); E1 1600 - Paweł Borys (Honda Civic); E1 - 1150 - Marcin Przybyszewski (Fiat Seicento);A plus 2000 - Grzegorz Duda (Mitsubishi Lancer Evo VI); A 2000 - Izabela Szwarczyńska (Renault Clio Sport); A 1600 - Filip Lewandowski (Honda Civic);N plus 2000 - Robert Szelc (Mitsubishi Lancer Evo IX); N 2000 - Michał Matuszyk (Alfa Romeo 156);HS plus 2000 - Zbigniew Cieślar (Audi Coupe Quattro); HS 2000 - Andrzej Wróbel (VW Golf II); HS 1500 - Marek Bogdanov (Zastawa 1100); HS 750 - Waldemar Janicki (Fiat 126p).

Fot.:Grzegorz Kozera

WYNIKI PIĘTNASTEJ RUNDY GSMP

WYNIKI SZESNASTEJ RUNDY GSMP

NIEOFICJALNA KLASYFIKACJA KOŃCOWA GSMP

MiejsceZałoga Punkty1.. Mariusz Małyszczycki2662. Mariusz Stec 1923. Paweł Zubek1224. Piotr Soja1065. Mariusz Królikowski1026. Robert Szelc987. Tomasz Mikołajczyk778 Grzegorz Duda759 Tomasz Myszkier5410 Łukasz Zieliński41Klasyfikacja stanie sie oficjalną po jej zatwardzeniu przez Główną Komisję Sportu Samochodowego PZM.