Każde z aut otrzymało nowy przód ze zmodyfikowanymi lampami, zderzakiem i grillem. Bardziej delikatne zmiany zaszły w tylnych częściach pojazdów (przeprojektowany zderzak, przestylizowane światła, inne końcówki wydechu). Poza tym, w ofercie pojawiły się nowe wzory 19- i 20-calowych felg aluminiowych.
We wnętrzu największą zmianą są nowe zegary na wzór tych z nowego Volvo V40 (cyfrowe wskaźniki mogą wyświetlać informacje w trzech trybach) oraz 7-calowy, centralny wyświetlacz dotykowy, który można obsługiwać nawet w rękawiczkach dzięki technologii Sensus Connected Touch. Poza tym, kosmetyka: inne kolory tapicerek i ramki nawiewów.
Jeśli chodzi o jednostki napędowe, tozostały one zoptymalizowane pod kątem niższego zużycia paliwa i emisji spalin. Ponadto w wyposażeniu pojawiły się nowe systemy bezpieczeństwa:udoskonalony system kontroli martwego pola czy układ rozpoznający znaki drogowe. System City Safety (automatycznie hamuje pojazd przed przeszkodą), razem z funkcją wykrywania pieszych, działa teraz do prędkości 50 km/h.
Modernizacja nie objęła największego SUV-a XC90. Jakiś czas temu producent zapwowiedział w końcu debiut drugiej generacji modelu, której premierę zaplanowano na koniec 2014 roku. Poliftingowe modele (np. zaawansowane wiekowo S80) będą sprzedawane pewnie jeszcze przez kilka lat.
Galeria zdjęć
Wielka modernizacja Volvo
Wielka modernizacja Volvo
Wielka modernizacja Volvo
Wielka modernizacja Volvo
Wielka modernizacja Volvo
Wielka modernizacja Volvo
Wielka modernizacja Volvo
Wielka modernizacja Volvo
Wielka modernizacja Volvo
Wielka modernizacja Volvo
Wielka modernizacja Volvo
Wielka modernizacja Volvo
Wielka modernizacja Volvo
Wielka modernizacja Volvo
Wielka modernizacja Volvo
Wielka modernizacja Volvo
Wielka modernizacja Volvo
Wielka modernizacja Volvo
Wielka modernizacja Volvo
Wielka modernizacja Volvo
Wielka modernizacja Volvo
Wielka modernizacja Volvo
Wielka modernizacja Volvo
Wielka modernizacja Volvo
Wielka modernizacja Volvo