Nowe Subaru XV jest dostępne w trzech wersjach silnikowych: benzyna 1.6 litra o mocy 114 KM oraz jednostka 2.0 litra o mocy 150 KM. Gamę uzupełnia diesel 2.0 o mocy 147 KM. Oczywiście jak przystało na tę markę wszystkie jednostki to boxery.
Najszybsza wersja Subaru XV jest napędzana przez diesla potrzebuje on na rozpędzenie auta do 100 km/h9,3 sekundy oraz pozwala osiągnąć prędkość maksymalną 198 km/h. Jest to jednocześnie najdroższy wariant, bo za wersje z podstawowym wyposażeniem Active zapłacimy ponad 120 tysięcy złotych. Natomiast za najtańszego VX-a, czyli z silnikiem 1.6 w wersji Activ musimy zapłacić niecałe 100 tysięcy złotych.Na wyposażeniu najtańszej wersji znajdziemy między innymi: jednostrefową klimatyzację z filtrem przeciwpyłkowym, elektrycznie sterowane szyby wszystkich drzwi, komputer pokładowy, kierownice regulowana w dwóch płaszczyznach, zdalnie sterowany zamek, 17 calowe felgi oraz system start/stop.Bez względu na wersje wyposażenia każdy XV posiada napęd na cztery koła. W Subaru o nasze bezpieczeństwo dbają: ABS z EBD, aktywne zagłówki, system ratunkowy ISR, zestaw poduszek powietrznych (kurtyny przód/tył, poduszki chroniące kolana -przód, boczne z przodu oraz czołowe też z przodu). Nie zabrakło napinaczów pasów, mocowań fotelików ISOFIX, czy łamiących się w czasie wypadku pedałów.Najbogatsze wersje wyposażenia mają tempomat, system Hill Start Assist, dwustrefową klimatyzację, podgrzewane fotele, kamerę cofania, system głośnomówiący z Bluetooth oraz odtwarzacz CD z sześcioma głośnikami.
Galeria zdjęć
Znamy ceny nowego Subaru XV
Znamy ceny nowego Subaru XV
Znamy ceny nowego Subaru XV
Znamy ceny nowego Subaru XV
Znamy ceny nowego Subaru XV
Znamy ceny nowego Subaru XV
Znamy ceny nowego Subaru XV
Znamy ceny nowego Subaru XV