Po wersji europejskiej przygotowano też rosyjską, która ma kilka nowych elementów. Jednym z nich jest czterostopniowa przekładnia automatyczna, która oferowana będzie wraz z czterocylindrowym silnikiem benzynowym o pojemności skokowej 2.0 l 16V o mocy 140 KM (103 kW).

Także w miejsce europejskich wersji silnika 1.6 16V o mocy 105 KM (77 kW), Rosjanie będą mieli do wyboru90 KM (66 kW) lub 102 KM (75 kW). Natomiast jedyną jednostką wysokoprężną będzie 1.5 dCi o mocy 109 KM (80 kW). Zmodyfikowany został także dyferencjał napędu czterech kół.

Wewnątrz rosyjska wersja otrzymała elementy imitujące aluminium, inne są panele radia i klimatyzacji oraz wewnętrzne elementy drzwi z przyciskami elektrycznego sterowania szybami. Wszystkie wersje mają standardowo zamontowany pakiet terenowy.

Ze względu na potrzebę ominięcia barier celno-podatkowych Dacia Duster przeznaczona na rynek rosyjski montowana jest w zakładzie pod Moskwą.