Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • MotoAwards 2022
  • ...
Auto Świat dopłaty do samochodów elektrycznych

dopłaty do samochodów elektrycznych

Dopłaty do aut na prąd – przesunięcie terminu. Błąd czy sabotaż?

Dopłaty do aut na prąd – przesunięcie terminu. Błąd czy sabotaż?

Wprawdzie weszło już w życie rozporządzenie o dopłatach do aut na prąd kupowanych przez osoby fizyczne, nie można jeszcze składać wniosków o dotacje, a terminu rozpoczęcia naboru nie sposób dziś precyzyjnie określić. To dobrze gdyż... gdyby ktoś złożył wniosek o dotację dziś, zapłaciłby podatek od dotacji – nawet 30 procent! Wyjaśniamy, jakie są zalety, a także wady i ograniczenia programu dopłat do aut na prąd, jakie modele „łapią się” w limitach przewidzianych przez rozporządzenie i czego można spodziewać się po całej operacji i... kiedy może ruszyć

Dopłaty do "elektryków" ruszą w grudniu, zrzucą się na nie wszyscy kierowcy

Dopłaty do "elektryków" ruszą w grudniu, zrzucą się na nie wszyscy kierowcy

Zwolennicy aut na prąd dostaną w Polsce od rządu dopłaty trzy razu większe niż w Niemczech, a sfinansują je wszyscy kierowcy - pisze czwartkowa "Gazeta Wyborcza".

Czy opłaca się kupić auto elektryczne z dopłatą?

Czy opłaca się kupić auto elektryczne z dopłatą?

Dobra wiadomość jest taka: będą dopłaty do samochodów elektrycznych, ale pod warunkiem, że ich cena brutto nie przekracza 125 tys. zł. Teraz jest siedem takich modeli. Złych wiadomości jest jednak znacznie więcej.

Rządowe dopłaty do aut elektrycznych - kiedy, ile i co z przedsiębiorcami?

Rządowe dopłaty do aut elektrycznych - kiedy, ile i co z przedsiębiorcami?

Dezinformacje dotyczące dopłat do samochodów elektrycznych: rząd jakoby wycofał się z dotowania przedsiębiorców. Nie, rząd nie wycofał się (jeszcze) z dofinansowania samochodów elektrycznych kupowanych przez przedsiębiorców – rząd jedynie się z tym nie spieszy. Dopłaty do samochodów elektrycznych dla firm i osób prywatnych to przedmioty dwóch niezależnych rozporządzeń. By rzecz uściślić, dopłaty dla firm nie mają jeszcze postaci rozporządzenia, a jedynie projektu rozporządzenia. Ale może w przyszłości się to zmieni.

Nissan Leaf również z dopłatą, ale pod pewnymi warunkami

Nissan Leaf również z dopłatą, ale pod pewnymi warunkami

Oto kolejny samochód elektryczny objęty rządowym programem dopłat w ramach Funduszu Niskoemisyjnego Transportu. Nie jest to jednak maluch segmentu B, tylko prawdziwy kompakt, czyli Nissan Leaf. Cena? Nieco ponad 82 tys. zł. Niestety, oferta ma swoje ograniczenia.

Dopłaty do aut elektrycznych i wodorowych - ministrowie podpisali rozporządzenie

Dopłaty do aut elektrycznych i wodorowych - ministrowie podpisali rozporządzenie

Ministrowie energii Krzysztof Tchórzewski oraz finansów, inwestycji i rozwoju Jerzy Kwieciński podpisali rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków udzielania wsparcia osobom fizyczny do zakupu nowych pojazdów ze środków Funduszu Niskoemisyjnego Transportu. Dokument został już skierowany do publikacji w Dzienniku Ustaw.

Volkswagen e-up! - ponad 95 tys. zł za małego "elektryka". Na razie bez dopłaty

Volkswagen e-up! - ponad 95 tys. zł za małego "elektryka". Na razie bez dopłaty

Volkswagen rozpoczął przyjmowanie zamówień na nową elektryczną wersję modelu e-up! Za miejskie auto o zasięgu do 260 km trzeba będzie zapłacić co najmniej 96 290 zł. Wystarczy jednak kilka opcji, by łatwo przekroczyć próg 110 tys. zł i jeszcze bardziej zbliżyć się do ceny nowego ID.3.

Poprzednia

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech
Narodowy Auto Test