Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • MotoAwards 2022
  • ...

Wybierz samochód

Auto Świat Honda Shuttle

Honda Shuttle

Honda Shuttle

Honda Shuttle to średniej wielkości rodzinny van produkowany przez japoński koncern motoryzacyjny. Auto zadebiutowało w 1994 roku jako następca modelu Civic Shuttle. Jak sama nazwa wskazuje, poprzednik bazował na Civicu, i o ile następca przejął kilka drobiazgów po kompakcie Hondy, to konstrukcyjnie bazował na większym i bardziej ekskluzywnym Accordzie.

W zależności od rynku, Honda Shuttle oferowana była także pod nazwą Odyssey, a jej bliźniaczym modelem było Isuzu Oasis. Kiedy większość producentów decydowała się montować w swoich vanach tylne drzwi przesuwne, Japończycy postanowili pozostać przy starych rozwiązaniach. 5-drzwiowe nadwozie mogło pomieścić do 7 osób, a w przypadku kompletu pasażerów, bagażnik miał pojemność niespełna 300 litrów. W 1997 roku, europejska Honda Shuttle przeszła facelifting.

Do napędu Hondy Shuttle służył 2,2-litrowy, 4-cylindrowy benzyniak VTEC generujący 150 KM. W późniejszych latach, jednostka została rozwiercona do 2,3 litra objętości skokowej. Napęd przenoszony był na przednie lub wszystkie koła za pomocą 4-biegowej skrzyni automatycznej. Niestety, poza rynkiem azjatyckim, pojazd nie odniósł większego sukcesu, a w 1999 roku zakończono jego produkcję.

Następcą Hondy Shuttle został model Stream, natomiast na rynku północnoamerykańskim pojawiła się oprócz tego II generacja modelu Odyssey, z tym że była ona zdecydowanie większa (przystosowana do amerykańskich potrzeb).

Honda Shuttle - generacje

Honda Shuttle (1994&nbsp-&nbsp1999)

Honda Shuttle (1994 - 1999)

Honda Shuttle - powiązane artykuły

Hondy sprzed 20 lat do serwisu - akcja naprawcza

Hondy sprzed 20 lat do serwisu - akcja naprawcza

Rzadko kiedy zdarza się akcja serwisowa, podczas której mechanicy w stacjach ASO muszą się zająć samochodami sprzed kilkunastu lub nawet ponad dwudziestu lat. Honda wzywa do serwisu starsze generacje wielu popularnych modeli: Accord, Civic, CR-V, Legend czy Shuttle.

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech