Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • NAT 2022
  • ...

Wybierz samochód

Auto Świat SsangYong Tivoli

SsangYong Tivoli

Ikona samochodu

SsangYong Tivoli jest najmniejszym SUV-em w ofercie południowokoreańskiej marki. Szefowie nie kryli, iż po zmianie i odrodzeniu mają nadzieję na sukces. Duży wpływ na to ma koncern Mahindra & Mahindra Limited, która od 2010 roku przejęła SsangYonga. Tivoli jest pierwszym modelem który powstał właśnie przy współpracy obu marek.

Model zadebiutował na początku 2015 roku, choć Europa ujrzała go dopiero w marcu 2015 roku w Genewie. Nazwa pochodzi od niewielkiej miejscowości wypoczynkowej położonej nieopodal Rzymu. Zgrabne, 5-drzwiowe nadwozie charakteryzuje się dynamiczną linią i muskularnymi zarysami. Zupełnie nie przypomina poprzednich modeli SsangYonga, które wizualnie raczej nie zachwycały. Nieco gorzej jest z tyłu pojazdu. Pas tylny wygląda na zbyt masywny i odrobinę psuje dobre wrażenie.

Wnętrze zostało mądrze rozplanowano, a o ile jakość materiałów jest na przyzwoitym poziomie, to ich spasowanie pozostawia trochę do życzenia. Bagażnik ma aż 423 litry pojemności. Podstawowe wyposażenie Tivoli jest przyzwoite i obejmuje m.in. tempomat, klimatyzację czy wielofunkcyjną kierownicę.

Do napędu służy silnik benzynowy i wysokoprężny. Oba mają po 1.6 litra pojemności i generują kolejno 128 i 116 KM. Moc kierowana jest na przednie lub wszystkie koła za pomocą 6-biegowej przekładni manualnej bądź automatycznej. Rywalami SsangYonga Tivoli są m.in. Nissan Juke oraz Jeep Renegade oraz Opel Mokka.

SsangYong Tivoli - generacje

Ikona samochodu

SsangYong Tivoli

SsangYong Tivoli - powiązane artykuły

Fabryczne samochody z instalacją LPG — TOP 10. Sprawdzamy, czy ich zakup nadal ma sens

Fabryczne samochody z instalacją LPG — TOP 10. Sprawdzamy, czy ich zakup nadal ma sens

Zakup nowego auta z instalacją LPG to rozwiązanie dla osób szukających taniego środka transportu. Przyglądamy się ofercie nowych samochodów z gazem i sprawdzamy, czy ich zakup nadal ma sens.

Nowe auta z napędem 4x4 do 100 tys. zł - TOP 10

Nowe auta z napędem 4x4 do 100 tys. zł - TOP 10

Zimą miłośnicy napędu 4x4 zacierają ręce. Kopny śnieg i śliskie nawierzchnie pozwalają czerpać frajdę i satysfakcję z napędu obu osi. W takich warunkach nie liczy się bowiem wysoka moc auta, a jego dobra trakcja. O nią będzie jednak trudno właścicielom luksusowych limuzyn z tylnym napędem i przerażonym kierowcom przednionapędowych kompaktów. Im auto mniejsze i lżejsze, tym sprawniej przemieszcza się w zimowych warunkach. A jeszcze jak ma napęd na wszystkie koła, to strome zaśnieżone i oblodzone podjazdy nie są dla niego żadnym wyzwaniem.

Ssangyong Tivoli Grand - czy niska cena to jego jedyna zaleta?

Ssangyong Tivoli Grand - czy niska cena to jego jedyna zaleta?

Choć marka Ssangyong istnieje od 1954 roku to dalej możemy nazwać ja egzotyczną. Dlaczego? Wystarczy przejechać się którymś z modeli Ssangyong by znaleźć odpowiedź na to pytanie. Nasz testowy model Tivoli Grand wzbudza zainteresowanie na drodze. Nie tylko dlatego, że są rzadko spotykane. Rzucające się w oczy jest nadwozie Tivoli. Nie jest to typowy SUV ale za mały by zakwalifikować go w kategorii kombi. Spokojnie możemy powiedzieć, że Tivoli jest idealnym środkiem pomiędzy tymi dwoma segmentami. 163 konny silnik benzynowy zapewnia całkiem niezły komfort jazdy przy ograniczonym spalaniu. W komplecie z 6 biegową skrzynią, która pracuje bardzo lekko podróż jest przyjemnością. To co jest niesamowitym plusem Tivoli to jego przestrzeń bagażowa. Bez większego problemu zmieści ona bagaże sporej rodziny. Czy Ssangyong Tivoli Grand będzie hitem sprzedażowym? Niska cena na pewno zachęci.

Auta bez ściemy - Ssangyong Tivoli

Auta bez ściemy - Ssangyong Tivoli

Ssangyong Tivoli nie jest tak popularny, jak modele europejskiej czy rodzimej konkurencji, ale coraz częściej pojawia się na naszych ulicach. W teście topowego benzyniaka o mocy 163 KM współpracującego z automatyczną skrzynią biegów sprawdzamy, jakimi zaletami samochód ma szansę przekonać do siebie kierowców.

Ssangyong Tivoli – turbo dało mu siłę

Ssangyong Tivoli – turbo dało mu siłę

Ssangyong Tivoli to typowy kompaktowy SUV. Po liftingu przeprowadzonym w 2019 r. zyskał m.in. doładowany 163-konny silnik benzynowy. Czy dzięki niemu ma szansę w starciu z konkurentami? W teście wersja z napędem na przednie koła oraz z 6-stopniową, automatyczną skrzynią.

SsangYong – nowy inwestor i importer w Polsce

SsangYong – nowy inwestor i importer w Polsce

Koreański koncern SsangYong zmienia inwestora po tym, jak ze współpracy zrezygnowała indyjska firma Mahindra&Mahindra. Zmiany następują również w naszym kraju. Od tego roku jedna z największych w Polsce grup dealerskich PTH rozszerzyła działalność, czego efektem stało się powołanie SsangYong Auto Polska jako generalnego importera koreańskich samochodów.

Poradnik kupującego małego SUV-a

Poradnik kupującego małego SUV-a

Wsiadać wygodnie, siedzieć wysoko i poruszać się beztrosko to specjalność małych SUV-ów. Sprawdzamy 10 atrakcyjnych propozycji o długości około 4,2 m i radzimy którą wersję silnikową wybrać.

SsangYong Tivoli po liftingu – jesienią w Polsce

SsangYong Tivoli po liftingu – jesienią w Polsce

Po wakacjach w salonach pojawi się odświeżony model z Korei. SsangYong odświeża swojego miejskiego crossovera, czyli Tivoli. Na szczęście nie ograniczono się jedynie do kosmetyki. Spore zmiany wprowadzono pod maską jak i we wnętrzu.

Ssangyong Tivoli 1.6 e-XDi - samochód niezły, choć się ceni

Ssangyong Tivoli 1.6 e-XDi - samochód niezły, choć się ceni

Ssangyong Tivoli to koreański miejski crossover, którego rzadko można spotkać na ulicy. Testujemy wersję 2WD ze 115-konnym dieslem, sprawdzamy, czy warto się nim zainteresować

Euro NCAP – kolejne auta rozbite

Euro NCAP – kolejne auta rozbite

Euro NCAP sprawdził bezpieczeństwo pięciu samochodów. Tym razem testowi zostały poddane: Audi Q2, Ford Edge, Hyundai Ioniq, Suzuki Ignis oraz SsangYong Tivoli.

SsangYong – fabryka w Korei Południowej

SsangYong – fabryka w Korei Południowej

Koreańskie firmy samochodowe już od wielu lat nie są niczym egzotycznym na naszym rynku. Po Hyundaiu i Kii coraz częściej zaczyna się pojawiać również SsangYong. Zobaczmy zatem w jakich warunkach i gdzie produkowane są samochody tej marki.

SsangYong XLV – czy niską ceną wykosi konkurencję?

SsangYong XLV – czy niską ceną wykosi konkurencję?

Dokładnie rok temu debiutował w Polsce model Tivoli – mały SUV SsangYonga, konkurent takich aut jak Opel Mokka, Nissan Juke czy Peugeot 2008. Teraz przyszedł czas na ofensywę koreańskiej firmy w większym segmencie – kompaktowych SUV-ów

Auta bez ściemy - SsangYong Tivoli kontra Honda HR-V

Auta bez ściemy - SsangYong Tivoli kontra Honda HR-V

Crossovery zdobywają rynek. Teoretycznie powinny idealnie łączyć charaktery aut z wielu segmentów.

SsangYong Tivoli liderem testów KNCAP

SsangYong Tivoli liderem testów KNCAP

W 2015 roku kompaktowy SUV SsangYong Tivoli otrzymał najwyższe oceny w koreańskim Programie Oceny Nowych Samochodów (KNAP).

Genewa 2016: premiera SsangYonga XLV

Genewa 2016: premiera SsangYonga XLV

Podczas międzynarodowego salonu samochodowego w Genewie SsangYong zaprezentuje wydłużona wersję modelu Tivoli, który trafi do produkcji seryjnej.

Dacia Duster kontra SsangYong Tivoli - tanie tylko z nazwy

Dacia Duster kontra SsangYong Tivoli - tanie tylko z nazwy

Dacia? SsangYong? To przecież budżetowe marki, więc nawet topowo wyposażone Duster i Tivoli z silnikami Diesla nie powinny dużo kosztować. Pozory jednak mylą...

Redakcja poleca
Ssangyong Tivoli – miłe zaskoczenie (test)

Ssangyong Tivoli – miłe zaskoczenie (test)

Marka Ssangyong zasłynęła głównie tym, że w swoim czasie udało się jej wypuścić na rynek kilka modeli, które zdobyły pierwsze miejsca w rankingach na najbrzydsze samochody świata. Jeżeli więc już samo wspomnienie nazwy tego producenta budzi u was drwiący uśmiech – uważajcie. Model Tivoli zetrze go z waszej twarzy.

Niezły SUV w korzystnej cenie

Niezły SUV w korzystnej cenie

SsangYong Tivoli występuje tylko z benzyniakiem o mocy 128 KM i przednim napędem. Pierwszy test ujawnił zalety tego modelu

SsangYong Tivoli - dobry, ale nie rewelacyjny

SsangYong Tivoli - dobry, ale nie rewelacyjny

Do sprzedaży trafił własnie koreański SUV SsangYong Tivoli. Wystęouje tylko z benzyniakiem o mocy 128 KM i przednim napędem.

Redakcja poleca
Tivoli - Nadzieja Koreańczyków (pierwsza jazda)

Tivoli - Nadzieja Koreańczyków (pierwsza jazda)

Najnowszy crossover SsangYonga - Tivoli - może się przyczynić do podwojenia sprzedaży tej marki na świecie. Debiutuje on w niezwykle prężnie rosnącym segmencie B-SUV, oferuje atrakcyjny styl nadwozia i poprawną technikę, co jak dotąd nie zawsze było domeną Koreańskiej marki.
Pokaż więcej

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech
Narodowy Auto Test