Materiały ochrony osobistej, materiały marketingowe i rekomendacje oraz eksperckie konsultacje online mogą okazać się pomocne w działalności podczas pandemii. Chodzi m.in. o maseczki ochronne i płyny do dezynfekcji dla serwisów autoryzowanych i warsztatów rekomendowanych marki STAG oraz materiały marketingowe przydatne w komunikacji z klientami warsztatów.

Specjaliści marki STAG przygotowali wskazówki i rekomendacje dotyczące bezpiecznej pracy i obsługi klientów w czasach wymagających specjalnej organizacji pracy. Zaproponowano działania, które pomogą warsztatom przetrwać trudny czas epidemii i mniejszego zainteresowania usługami, w tym montażami instalacji autogaz. Są to działania związane z reklamą, organizacją pracy oraz podnoszeniem kwalifikacji.

Równolegle powstały materiały informacyjne i reklamowe, które warsztaty mogą wykorzystać w komunikacji z klientami. Plakaty, grafiki oraz film dostosowano do wykorzystania w formie drukowanej i elektronicznej na stronach internetowych warsztatów i w mediach społecznościowych. Materiały są dostępne do pobrania na www.ac.com.pl

Warsztaty współpracujące w całej Polsce zostały wyposażone również w tzw. pakiet bezpieczeństwa, a w nim niezbędne środki do utrzymania higieny w miejscu pracy: płyn do dezynfekcji oraz maseczki. Paczki przed weekendem majowym dotarły do adresatów.

Równolegle do dyspozycji pracowników i właścicieli warsztatów są także regionalni doradcy techniczni STAG. Eksperci udzielają indywidualnych konsultacji online. Wystarczy skontaktować się z ekspertem i ustalić tematykę oraz termin spotkania. Konsultacja odbywa się w formie telekonferencji i ułatwia uzyskania odpowiedzi na pytania, które pojawiają się w trakcie pracy.

AC S.A. jest wiodącym w Polsce i liczącym się na świecie producentem kompletnych systemów autogaz LPG i CNG marki STAG. Na rynku motoryzacyjnym funkcjonuje od 1986 roku i obecnie jest największą firmą w segmencie instalacji gazowych w kraju (wg szacunków ma ponad 50 proc. udziałów w rynku polskim).