Subaru WRX STI został dopasowany do dzisiejszych standardów (wyposażenie wnętrza, mnogość systemów elektronicznych, wyciszenie kabiny etc.), ale to nadal jedyny na rynku sedan z napędem 4x4, silnikiem typu bokser z turbodoładowaniem i wielkim spojlerem na klapie bagażnika. W tym przypadku jedyny słuszny kolor to niebieski a nie czarny, a koła złote zamiast srebrnych.
Subaru WRX STI - kosmetyczne zmiany zewnętrzne
W tym roku podczas salonu samochodowego w Detroit zaprezentowano Subaru WRX STI po liftingu. Prawdę mówiąc trzeba mieć bardzo wprawne oko lub studiować budowę modelu, aby dostrzec różnice w stosunku do wersji z 2015 roku. My dopiero porównując zdjęcia zauważyliśmy nowy przedni zderzak (brak halogenów i kierunkowskazów we wlotach powietrza), grill polakierowany na czarno, adaptacyjne światła LED oraz nowy wzór felg. Na tym właściwie skończyła się rola projektantów.
Inżynierowie natomiast zastosowali nowy układ hamulcowy z żółtymi zaciskami, ulepszyli ustawienia zawieszenia oraz zmodyfikowali pracę systemu DCCD (aktywny centralny mechanizm różnicowy). Pod maską nie dokonano żadnych zmian, a więc do uszu kierowcy dociera bulgot czterocylindrowego boksera o pojemności 2.5 litra z turbo, który generuje 300 KM. Sześciobiegowy manual przenosi napęd na cztery koła.
Subaru WRX STI - zmiany we wnętrzu
Kilka nowości zawitało we wnętrzu WRX STI 2017. To lepszej jakości plastiki na desce rozdzielczej, dekoracyjny panel polakierowany na czarny połysk, dotykowy, multimedialny ekran o wielkości 5,9 cala (lub 7 cali w dodatkowo płatnej opcji) oraz nowe kubełkowe fotele Recaro (za dodatkową opłatą sterowane elektronicznie) – mamy nadzieję, że dzięki nim kierowca i pasażerem będą siedzieć niżej niż dotychczas.
Tak jak ziemia niezmiennie kręci się wokół słońca, tak Subaru nie wprowadza rewolucyjnych zmian w WRX STI. To dobra wiadomość dla wszystkich tych, którzy nie lubią nowości i uważają, że po co zmieniać coś, co jest dobre. Model trafi do sprzedaży w połowie roku. Polski cennik zaczyna się od kwoty 46 000 euro (wersja Sport) oraz 48 000 (wersja Exclusive).
Galeria zdjęć
Subaru Impreza ma miejsce w naszych sercach od lat i nic tego nie zmieni. Nawet inna nazwa modelu i bardziej zachowawczy charakter. WRX STI został dopasowany do dzisiejszych standardów (wyposażenie wnętrza, mnogość systemów elektronicznych, wyciszenie kabiny etc.), ale to nadal jedyny na rynku sedan z napędem 4x4, silnikiem typu bokser z turbodoładowaniem i wielkim spojlerem na klapie bagażnika.
W tym przypadku jedyny słuszny kolor to niebieski a nie czarny, a koła złote zamiast srebrnych.
W 2017 roku Subaru wprowadza na rynek WRX STI po liftingu. Mamy dla was zagadkę: znajdźcie nowe elementy! To zadanie specjalne dla miłośników modelu.
Nowe kubełkowe fotele Recaro (za dodatkową opłatą sterowane elektronicznie) – mamy nadzieję, że dzięki nim kierowca i pasażerem będą siedzieć niżej niż dotychczas.
Model trafi do sprzedaży w połowie roku. Polski cennik zaczyna się od kwoty 46 000 euro (wersja Sport) oraz 48 000 (wersja Exclusive).
Kilka nowości zawitało we wnętrzu WRX STI 2017. To lepszej jakości plastiki na desce rozdzielczej, dekoracyjny panel polakierowany na czarny połysk, dotykowy, multimedialny ekran o wielkości 5,9 cala (lub 7 cali w dodatkowo płatnej opcji) .
Tak jak ziemia niezmiennie kręci się wokół słońca, tak Subaru nie wprowadza rewolucyjnych zmian w WRX STI. To dobra wiadomość dla wszystkich tych, którzy nie lubią nowości i uważają, że po co zmieniać coś, co jest dobre.
Tak jak ziemia niezmiennie kręci się wokół słońca, tak Subaru nie wprowadza rewolucyjnych zmian w WRX STI. To dobra wiadomość dla wszystkich tych, którzy nie lubią nowości i uważają, że po co zmieniać coś, co jest dobre.
Kilka nowości zawitało we wnętrzu WRX STI 2017.