Logo

7 lat Mazdy w Polsce

Cieszy nas przede wszystkim ogromny sukces modeli nowej generacji SKYACTIV Mazdy – to zdecydowanie przełom dla marki w ciągu tych 7 lat. Klienci doceniają piękno stylizacji, rozwiązania techniczne, bogate wyposażenie i wysoką wartość rezydualną naszych samochodów. Przyciągamy też coraz więcej klientów z segmentu premium. Analizując zamówienia przewidujemy w tym roku sprzedaż ok. 9 tysięcy samochodów - podkreśla Łukasz Paździor, dyrektor zarządzający Mazda Polska.

Mazda - sprzedaż w Polsce (01.06.20108-31.07.2015)

RokEgz.
20081 760
20092 979
20103 811
20112 527
20122 421
20134 261
20147 552
20155 066
RAZEM:30 377

Dla porównania, w czerwcu 2008 r. działało 11 autoryzowanych punktów dilerskich i dodatkowo 17 autoryzowanych stacji obsługi (ASO), a obecnie sieć obejmuje 30 punktów dilerskich i 15 ASO.

Rejestracje poszczególnych modeli (01.06.2008 – 31.07.2015 r.)

ModelEgz.
Mazda610 519
Mazda39 489
CX-54 744
Mazda22 660
CX-71 421
Mazda5601
CX-9524
MX-5358
CX-361
RAZEM:30 377

Najp[opularniejszą wersją wyposażenie szóstej generacji modeli Mazdy była SkyPASSION, ktora stanowiła 48 proc. sprzedanych aut. Zdecydowanie najpopularniejsza barwą nadwozia okazała się czerwień - Soul Red (34 proc.).

Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu