Cieszy nas przede wszystkim ogromny sukces modeli nowej generacji SKYACTIV Mazdy – to zdecydowanie przełom dla marki w ciągu tych 7 lat. Klienci doceniają piękno stylizacji, rozwiązania techniczne, bogate wyposażenie i wysoką wartość rezydualną naszych samochodów. Przyciągamy też coraz więcej klientów z segmentu premium. Analizując zamówienia przewidujemy w tym roku sprzedaż ok. 9 tysięcy samochodów - podkreśla Łukasz Paździor, dyrektor zarządzający Mazda Polska.

Mazda - sprzedaż w Polsce (01.06.20108-31.07.2015)

Rok Egz.
2008 1 760
2009 2 979
2010 3 811
2011 2 527
2012 2 421
2013 4 261
2014 7 552
2015 5 066
RAZEM: 30 377

Dla porównania, w czerwcu 2008 r. działało 11 autoryzowanych punktów dilerskich i dodatkowo 17 autoryzowanych stacji obsługi (ASO), a obecnie sieć obejmuje 30 punktów dilerskich i 15 ASO.

Rejestracje poszczególnych modeli (01.06.2008 – 31.07.2015 r.)

Model Egz.
Mazda6 10 519
Mazda3 9 489
CX-5 4 744
Mazda2 2 660
CX-7 1 421
Mazda5 601
CX-9 524
MX-5 358
CX-3 61
RAZEM: 30 377

Najp[opularniejszą wersją wyposażenie szóstej generacji modeli Mazdy była SkyPASSION, ktora stanowiła 48 proc. sprzedanych aut. Zdecydowanie najpopularniejsza barwą nadwozia okazała się czerwień - Soul Red (34 proc.).