Eidola City L6 wyposażony jest w silnik elektryczny o mocy 3 kW (4 KM,) pozwalający rozwijać prędkość do 45 km/h. Nie są to imponujące parametry, ale dzięki okrojonej mocy i prędkości tym pojazdem może kierować nawet osoba 14-letnia, posiadająca prawo jazdy kategorii AM. Są też ograniczenia – tym pojazdem nie można wyjeżdżać na drogi ekspresowe i na autostrady.
Eidola City L6 ma 224,5 cm długości, może zabrać na pokład kierowcę i pasażera obok, ma bogate wyposażenie seryjne, łącznie z ogrzewaniem i klimatyzacją, elektrycznie sterowanymi szybami i lusterkami, centralnym zamkiem, radiem, nawigacją, kamerą cofania, aluminiowymi felgami czy dachem panoramicznym z roletą przeciwsłoneczną.
Kabina najmniejszego elektryka jest dość prosta, ale funkcjonalna – kierowca ma przed sobą kolorowy wyświetlacz komputera pokładowego, a na panelu środkowym duży ekran dotykowy do sterowania systemem multimedialnym i nawigacją. Oba są czytelne. Zamiast dźwigni biegów kierowca ma do dyspozycji pokrętło zmiany trybów jazdy (parking, jazda do przodu, neutral, cofanie) umieszczone pod ekranem na panelu środkowym. Wnętrze jest ciasne, brakuje w nim schowków.
Eidola City - samochodzik do miasta
Bateria litowo-jonowa o pojemności 10 kWh pozwala na przejechanie ok. 120 km po jednym pełnym naładowaniu. Czas ładowania baterii z gniazda 230 V wynosi 5-6 godzin. W wersji L7 Eidola City osiąga 80 km/h, a zasięg wynosi ok. 100 km. W tym przypadku do kierowania potrzebne jest przynajmniej prawo jazdy B1 (lub oczywiście każde wyższej kategorii). Cena tej wersji wynosi 51 885 zł brutto.
Tak jak każdy "elektryk", Eidola City ma wiele przywilejów przydatnych w ruchu miejskim. Można nim parkować za darmo w strefie płatnego parkowania, można korzystać z buspasów (werjsą L6 tylko wtedy, jeśli nie jest na nich dopuszczalna większa prędkość niż 50 km/h), można bez ograniczeń wjeżdżać do stref czystego transportu. Według importera – firmy APP z Raszyna pod Warszawą – koszt przejechania 100 km wynosi tylko 5 zł.