Samochód emanuje mocą, wyglądem oraz brzmieniem silnika.Pod maską umieszczono prawdziwe "monstrum": 457-konną, widlastą "ósemkę", która pozwala osiągnąć 100 km/h w 4,5 s i jechać maksymalnie 250 km/h. Uzyskanie znakomitych osiągów możliwe jest dzięki superszybkiej, 7-biegowej skrzyni Speedplus G-Tronic. Przekładnia ma 3 tryby pracy: Comfort, Sport oraz Manual. W pierwszym zmiana biegów następuje automatycznie. W trybie sportowym również, przy czym o 30 procent szybciej. Przy opcji Manual kierowca sam zmienia przełożenia łopatkami w kierownicy lub drążkiem. Czas zmiany biegów jest wówczas o połowę krótszy niż przy ustawieniu trybu Comfort. Do sportowych osiągów auta dostrojono podwozie. Obniżono i utwardzono zawieszenie, wzmocniono układ hamulcowy oraz zastosowano przekładnię kierowniczą o mniejszym przełożeniu. {player}1190717741132.flv{/player}Efekt modyfikacji jest zaskakujący. Samochód w całym zakresie prędkości znakomicie się prowadzi, a kierowca niezależnie od wykonywanych manewrów panuje nad autem. Pomocna w prowadzeniu jest także nowa elektronika. W AMG zastosowano ESP z trzema trybami pracy. Podstawowy zapewnia pełną stabilność nadwozia i właściwą trakcję kół. W trybie Sport działanie ESP jest celowo opóźnione tak, by kierowca mógł w bezpieczny sposób czerpać radość z ostrzejszej jazdy. Trzecie kliknięcie przycisku ESP powoduje jego całkowite odłączenie. Wówczas kierowca może liczyć tylko na swoje umiejętności i łut szczęścia. Napęd bowiem przekazywany jest na tylną oś.
Galeria zdjęć
Eksploduje mocą
Eksploduje mocą
Eksploduje mocą
Eksploduje mocą
Eksploduje mocą
Eksploduje mocą
Eksploduje mocą
Eksploduje mocą
Eksploduje mocą
Eksploduje mocą