Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auto Świat Pit Stop
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • ...
Auto Świat AMG

AMG

GTI, VTEC, ABS i inne. Czy znasz rozwinięcia tych skrótów?

GTI, VTEC, ABS i inne. Czy znasz rozwinięcia tych skrótów?

GTI, ABS czy VTEC — to tylko przykłady skrótów używanych przez producentów aut. Trzeba przyznać, że firmy z całego świata lubują się w tego typu oznaczeniach i funkcjonuje ich cała masa. Z pewnością wystarczyłoby, żeby stworzyć na ten temat niemały osobny słownik. Czasem chodzi o dwie literki, innym razem o trzy lub nawet cztery, ale czy wiesz, jakie słowa się pod nimi kryją?

Mercedes E 60 AMG (W124) - radość z niepozorności

Mercedes E 60 AMG (W124) - radość z niepozorności

Mercedes E 60 AMG to bardzo rzadka, najbardziej wykwintna i najmocniejsza odmiana typoszeregu W124. Niezbyt często w świecie motoryzacji zdarza się, żeby tak wysoka moc była ubierana w tak niepozorny kostium. Odmiany Limited było tylko... 12 sztuk!

Mercedes-AMG S 63 E Performance. Gdy "zwykła" Klasa S nie zapewnia wystarczających emocji

Mercedes-AMG S 63 E Performance. Gdy "zwykła" Klasa S nie zapewnia wystarczających emocji

Inżynierowie i projektanci z AMG po raz kolejny sięgnęli po jeden z modeli Mercedesa, aby stworzyć z niego rasowe auto sportowe. Tym razem wybór padł na najnowszą klasę S. Dzięki zastosowaniu rozwiązań charakterystycznych dla AMG, Mercedes-AMG S 63 E Performance ma szansę stać się punktem odniesienia w swojej klasie.

Mercedes 560 SEC AMG 6.0 - najlepszy z najlepszych

Mercedes 560 SEC AMG 6.0 - najlepszy z najlepszych

Najlepszy z najlepszych – większa pojemność, więcej techniki, wyższa moc, a do tego sportowy charakter. Dla wymagających klientów Mercedes 560 SEC AMG 6.0 stał się kolejną gwiazdą, która spadła im z nieba.

Wszechstronność i sportowy pazur. Nowy SUV Mercedes-AMG EQE

Wszechstronność i sportowy pazur. Nowy SUV Mercedes-AMG EQE

Mercedes-AMG, czyli firma specjalizująca się w tuningowaniu samochodów marki Mercedes-Benz ogłosiła nowy model w swoim katalogu. Na swojej drodze do elektryfikacji marka z Affalterbach postawiła kolejny krok, prezentując elektrycznego SUVa-a EQE.

Czy jest lepszy od spalinowego odpowiednika? Sprawdzamy Mercedesa AMG EQE 43 4MATIC

Czy jest lepszy od spalinowego odpowiednika? Sprawdzamy Mercedesa AMG EQE 43 4MATIC

Elektryk z mocnym silnikiem nie jest niczym nadzwyczajnym, ale gdy to Mercedes i nosi oznaczenie "AMG", zaczyna robić się ciekawie. W teście EQE 43 4MATIC sprawdzam nie tylko osiągi i zasięg, lecz także to, czy elektryk ze znaczkiem "AMG" sprawi równie dużo frajdy, co spalinowy odpowiednik.

Mercedes-AMG SL — więcej sportu czy luksusu?

Mercedes-AMG SL — więcej sportu czy luksusu?

Wyśnionym miejscem na wakacyjne podróże nie muszą być zawsze egzotyczne wyspy. Również Mercedes-AMG SL 63 4Matic+ przeniósł nas do świata marzeń. Mogliśmy poddać luksusowego roadstera w topowej wersji 63 4Matic+ z V8 o mocy 585 KM pierwszemu testowi. Czy udźwignie oczekiwania, które są z nim związane?

Mercedes-AMG One debiutuje w wersji produkcyjnej. Nigdy go nie kupisz, choć chciałbyś go przynajmniej zobaczyć na żywo

Mercedes-AMG One debiutuje w wersji produkcyjnej. Nigdy go nie kupisz, choć chciałbyś go przynajmniej zobaczyć na żywo

Dwumiejscowy, supersportowy Mercedes-AMG Ona po raz pierwszy przenosi technikę i emocje ze świata Formuły 1 na rynek cywilnych samochodów. Hybrydowy układ napędowy E Performance o mocy 782 kW (1063 KM) i prędkość maksymalna 352 km/h nie pozostawiają wątpliwości, że mamy do czynienia z prawdziwie unikatową konstrukcją, która mimo ogromnej ceny (nieoficjalnie mówi się o kwocie ok. 2,7 mln euro netto) już znalazła właścicieli dla wszystkich 275 sztuk modelu One, które powstaną.

Tak wyglądają szkoły jazdy Mercedesa i AMG

Tak wyglądają szkoły jazdy Mercedesa i AMG

Cykl szkoleń Mercedes-Benz Safety Experience po raz piąty, AMG Driving Academy już od dziewięciu lat — w bieżącym roku kolejna grupa użytkowników Mercedesów/AMG lub ich potencjalnych nabywców może poprawić swoje bezpieczeństwo, biorąc udział w szkoleniu z zakresu doskonalenia techniki jazdy. Tylko w 2021 r. pierwsze ze szkoleń ukończyło 800 osób.

Mercedes AMG Vision – wizja elektrycznego bolidu z rekinią paszczą

Mercedes AMG Vision – wizja elektrycznego bolidu z rekinią paszczą

Mercedes Vision AMG ma być poważnym modelem studyjnym, zapowiadającym elektryczną przyszłość AMG, ale w kilku szczegółach projektanci pozwolili sobie na drobne żarty.

Najdroższe auta z ogłoszeń Otomoto. SUV-y cenniejsze od supersamochodów

Najdroższe auta z ogłoszeń Otomoto. SUV-y cenniejsze od supersamochodów

Otomoto to najpopularniejszy w Polsce serwis z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Postanowiliśmy sprawdzić, co można tam kupić, jeśli ma się nieograniczone zasoby gotówki.

Audi RS e-tron GT i Mercedes-AMG E 63 S 4Matic+  – cisza elektryka kontra ryk V8

Audi RS e-tron GT i Mercedes-AMG E 63 S 4Matic+ – cisza elektryka kontra ryk V8

Audi RS e-tron GT i Mercedes-AMG E 63 S 4Matic+ – oba mocne, superszybkie i w podobnej cenie, ale diametralnie różniące się charakterem. Jak wygląda bezpośrednie starcie nowoczesnego superelektryka z tradycyjnym autem spalinowym napędzanym V8 biturbo?

Nowy Mercedes SL – reaktywacja kultowego modelu

Nowy Mercedes SL – reaktywacja kultowego modelu

Mercedes chce uratować ideę modelu SL poprzez odwołanie się do tradycji legendarnego przodka – skrzydlatego Gullwinga. Czy sportowy charakter rodem z AMG pomoże pozbyć się wizerunku samochodu dla zamożnych, ale wiekowych klientów?

Pierwsza hybryda od AMG. Spokojnie, pod maską siedzi V8

Pierwsza hybryda od AMG. Spokojnie, pod maską siedzi V8

Mercedes-AMG oficjalnie przedstawia swoją pierwszą hybrydę i nie jest to nowa Kasa C, a sztandarowy model - AMG GT 63 S E Performacne. To także najmocniejszy seryjnie produkowany Mercedes w historii. Potężna hybryda jest naprawdę sportowa i emocjonująca.

Mercedes klasy G od Brabusa. Gdy AMG G 63 to za mało

Mercedes klasy G od Brabusa. Gdy AMG G 63 to za mało

Nawet AMG da się poprawić. Brabus wziął zatem na warsztat Mercedesa-AMG G63 i wycisnął jeszcze więcej z silnika V8. Już sama nazwa jest wymowna: Brabus 900 Rocket Edition. Do wykorzystania aż 900 KM i aż 1250 Nm momentu obrotowego. O emisję CO2 lepiej nie pytać.

Mercedes-AMG E 53 4MATIC+ – zachwyca osiągami i brzmieniem

Mercedes-AMG E 53 4MATIC+ – zachwyca osiągami i brzmieniem

W ofercie Mercedesa są aż trzy odmiany sportowej klasy E z silnikami o mocach od 435 do 612 KM. Przetestowaliśmy wariant podstawowy, który – podobnie jak pozostałe przeszedł w 2020 r. modernizację. Czy warto się na niego skusić?

Brabus Rocket 900 - jeden z dziesięciu

Brabus Rocket 900 - jeden z dziesięciu

Oto najbardziej agresywny Brabus w historii tej marki. Zbudowany na bazie Mercedesa-AMG GT 63 S dysponuje mocą 900 KM i może przyspieszać do „setki” w 2,8 s! Powstanie tylko 10 egzemplarzy w cenie minimum 427 tys. euro netto.

Mercedes – koniec manualnych skrzyń. To samo czeka większość diesli i benzyniaków

Mercedes – koniec manualnych skrzyń. To samo czeka większość diesli i benzyniaków

Nie tylko prezentacje nowych samochodów mogą być nadzwyczaj interesujące. Warto bliżej przyjrzeć się konferencjom dla inwestorów i analityków. Nietrudno bowiem o niespodzianki, jak w przypadku Mercedesa. Firma zapowiada sporo cięć w gamie. Na pierwszy ogień manualne skrzynie biegów.

Mercedes W210 E50 AMG - jeśli okular, to tylko taki!

Mercedes W210 E50 AMG - jeśli okular, to tylko taki!

Fatalna opinia o Mercedesie klasy E jest spowodowana przede wszystkim wyjątkową podatnością tego modelu na korozję. Ale wersje AMG już dziś są poszukiwane.

Arkadiusz Milik przyjechał autem za blisko milion złotych

Arkadiusz Milik przyjechał autem za blisko milion złotych

W polskiej kadrze piłkarskiej jest kilku graczy światowego formatu, ale na warszawskim zgrupowaniu największe wrażenie zrobił Arkadiusz Milik. W tym przypadku chodzi o samochód, jakim przyjechał polski napastnik.
Pokaż więcej

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech