Jaguar I-Pace zadebiutował na polskim rynku podczas Poznań Motor Show (5-8 kwietnia). Zainteresowanie było ogromne. Najbardziej niecierpliwi będą mogli kupić auto jeszcze przed wakacjami. Dostępne będą 4 wersje, najtańsza za 354 900 zł.
Jaguar I-Pace napędzany jest dwoma silnikami elektrycznymi i łącznej mocy 400 KM. Rozwijają one wysoki moment obrotowy 696 Nm, co czyni elektrycznego Jaguara autem bardzo dynamicznym i elastycznym. Do „setki" rozpędza się w czasie 4,8 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 200 km/h. Prędkość maksymalna jest celowo ograniczona, aby uzyskać duży zasięg na jednym ładowaniu.
W Jaguarze I-Pace zastosowano akumulatory litowo-jonowe o pojemności 90 kWh, które pozwalają na pokonanie 480 km (to zasięg podawany fabrycznie, w rzeczywistości wynosi ok. 3/4 teoretycznego, a więc nieco ponad 300 km).
Możliwe jest szybkie ładowanie baterii, pod warunkiem skorzystania z szybkich ładowarek o mocy 100 kW – wówczas uzupełnienie energii do poziomu 80 proc. trwa 40 minut. Zasięg 100 km można uzyskać już po 15-minutowym ładowaniu. Gwarancja na akumulatory wynosi 8 lat.
Wszystkie cztery wersje wyposażenia Jaguara I-Pace mają silniki o mocy 400 KM, automatyczne skrzynie biegów, baterie o pojemności 90 kWh, napęd na 4 koła.
Jaguar I-Pace - kompletny cennik
Wersja | Bena brutto w zł |
S | 354 900 |
SE | 389 900 |
HSE | 419 900 |
First Edition | 469 900 |