Druga generacja Fiata Punto była produkowana w Kragujewacu pod nazwą Zastava 10 od 2006 roku. Produkcję przerwano pod koniec 2008 roku, gdy fabrykę przejął włoski Fiat. Od tego czasu prowadzone były prace modernizacyjne i przygotowanie do produkcji nowych modeli.

Tym samym definitywnie zakończona została produkcja starszych modeli Yugo i Zastava. Obecnie będzie produkowany Fiat Punto i to już pod marką Fiat. Zapowiadana jest lepsza jakość i wykonanie. Produkcja wzrastać będzie systematycznie. Pierwszego dnia z taśmy zjechało 30 egzemplarzy, do końca tego tygodnia ma być ich już 120, a pod koniec maja 2000 egz. Nad procesem produkcyjnym czuwa 50 pracowników z Włoch. Plany przewidują w tym roku wyprodukowanie 15 tys. egz., które zostaną przeznaczone do odbiorców w Serbii.

Miejscowy rząd wprowadził ulgi za złomowanie starych aut i zakup nowych. Serbia nie jest członkiem Unii Europejskiej, a miejscowy rząd w ten sposób wspiera miejscową produkcję.

Punto jest pierwszym etapem zmian. Chwilowo wstrzymane zostało poszerzenie palety produkcyjnej, ale wciąż dwa kolejne modele czekają w kolejce. Jednym z nich ma być następca Palio, który określany jest obecnie jako „Uno”, a drugim „nowe Topolino”.