Nowa Kia Cee’d ma nieco wydłużone reflektory i zintegrowane światła przeciwmgielne, a także szerszy zderzak, o wyraźniejszej linii przetłoczeń. Nowy zderzak trafił też na tył, a tylne lampy w technologii LED pozwolą na wyróżnienie Cee’da w tłumie aut po zmroku.

We wnętrzu zmian jak na lekarstwo. Poprawiono przede wszystkim jakość materiałów i wyciszenie wnętrza, szczególnie w wersjach wysokoprężnych.

Pod maskę odświeżonej Kii Cee’d trafi nowy trzycylindrowy silnik 1.0 T-GDI, zgodny z rynkowym trendem na zmniejszanie pojemności skokowej i stosowanie turbodoładowania. W Polsce dostępna będzie wersja 120-konna o momencie obrotowym 172 osiąganym w zakresie 1500-4000 obr./min.

Modernizacji poddany został z kolei 1,6-litrowy silnik CRDi. Dostępny zarówno w nowej gamie Cee’da jak i w odmianach GT Line wzmocniony silnik 1.6 CRDi rozwija moc 136 KM i moment 280 Nm.

Oferta jednostek napędowych Kia cee’d obejmuje w dalszym ciągu benzynowy 136-konny GDI o pojemności 1,6 litra i 100-konny 1.4 MPI oraz popularnego Diesla 1.4 CRDi – wszystkie spełniające wymogi normy Euro 6.

Kia Cee’d po face liftingu zyskała też nową 7-stopniową skrzynię biegów DCT, dostępną za dopłatą 6 tys. zł. Dwusprzęgłowa przekładnia współpracuje wyłącznie z dieslem 1.6 CRDi.

Nowa Kia Cee’d wyposażona jest także (dopłata 2,5 tys. zł, standard wersji GT Line) w nowy system nawigacji z 7-calowym ekranem w konsoli centralnej.

Bazowy model Kia Cee'd 1.4 100 KM kosztuje od 56 990 zł w wersji wyposażenia S. W standardzie dostaniemy tu sześć poduszek powietrznych, ESP, światła mijania typu projekcyjnego, zdalnie sterowany centralny zamek ze składanym kluczykiem, alarm obwodowy, immobilizer, elektryczne szyby drzwi przednich i elektrycznie regulowane lusterka, radioodtwarzacz CD z MP3, sześcioma głośnikami i sterowaniem z kierownicy, złączami USB, AUX, iPod, Bluetooth z zestawem głośnomówiącym i funkcją rozpoznawania komend głosowych, klimatyzację manualną z chłodzonym schowkiem oraz relingi dachowe i sortownik pod podłogą bagażnika dla wersji kombi.