Z zewnątrz nowa Delta różni się od dotychczasowej (nazwanej serią 0) tylko atrapą chłodnicy, która upodobnia „twarz” kompaktowej Lancii do najnowszych modeli pod włoską marką.
W gamie jednostek napędowych pojawiła się nowa, słabsza wersja turbodiesla 1.6 Multijet o mocy 105 KM. Dzięki temu zwolennicy odmiany wysokoprężnej mogą kupić Deltę z silnikiem Diesla o 4 tys. zł taniej. Producent deklaruje średnie spalanie na poziomie 4,6 l ON/100 km przy optymalnej dynamice (0-100 km/h w 10,7 s).
Odświeżony, włoski kompakt występuje w czterech, nowych wersjach wyposażenia: Steel, Silver, Gold oraz Platinum. W standardzie otrzymujemy teraz kierownicę i dźwignię zmiany biegów pokryte skórą. W najbogatszych odmianach Gold i Platinum seryjne są natomiast reflektory biksenonowe oraz elektryczne i podgrzewane fotele (tylko Platinum). Do wszystkich wersji można zamówić aktywne zawieszenie z elektroniczną kontrolą amortyzatorów. Ponadto oferta powiększyła się o nowe pakiety wyposażenia oraz wersję Hard Black.
Model/Silnik | Wersja | Rodzaj paliwa | Moc (KM) | Maksymalny moment obrotowy (Nm) | Cena w zł |
1.4 Turbojet E5 16V | Steel | Benzyna | 120 | 206 | 68 990 |
1.6 Multijet E5 16V | Steel | Diesel | 105 | 300 | 74 990 |
1.4 Turbojet E5 16V | Silver | Benzyna | 120 | 206 | 76 990 |
1.4 MultiAir E5 16V S&S; | Silver | Benzyna | 140 | 230 | 80 990 |
1.6 Multijet E5 16V | Silver | Diesel | 105 | 300 | 82 990 |
1.6 Multijet E5 16V | Silver | Diesel | 120 | 300 | 86 990 |
1.6 Multijet Selectronic E5 16V | Silver | Diesel | 120 | 300 | 90 990 |
1.4 MultiAir E5 16V S&S; | Gold | Benzyna | 140 | 230 | 86 990 |
1.6 Multijet 16V E5 | Gold | Diesel | 120 | 300 | 92 990 |
2.0 Multijet Sportronic E5 16V | Gold | Diesel | 165 | 360 | 99 990 |
1.8 TurboJet Sportronic E5 16V | Platinum | Benzyna | 200 | 320 | 126 990 |
1.9 Twinturbo Multijet E5 16V | Platinum | Diesel | 190 | 400 | 126 990 |