Z zewnątrz nowa Delta różni się od dotychczasowej (nazwanej serią 0) tylko atrapą chłodnicy, która upodobnia „twarz” kompaktowej Lancii do najnowszych modeli pod włoską marką.

W gamie jednostek napędowych pojawiła się nowa, słabsza wersja turbodiesla 1.6 Multijet o mocy 105 KM. Dzięki temu zwolennicy odmiany wysokoprężnej mogą kupić Deltę z silnikiem Diesla o 4 tys. zł taniej. Producent deklaruje średnie spalanie na poziomie 4,6 l ON/100 km przy optymalnej dynamice (0-100 km/h w 10,7 s).

Odświeżony, włoski kompakt występuje w czterech, nowych wersjach wyposażenia: Steel, Silver, Gold oraz Platinum. W standardzie otrzymujemy teraz kierownicę i dźwignię zmiany biegów pokryte skórą. W najbogatszych odmianach Gold i Platinum seryjne są natomiast reflektory biksenonowe oraz elektryczne i podgrzewane fotele (tylko Platinum). Do wszystkich wersji można zamówić aktywne zawieszenie z elektroniczną kontrolą amortyzatorów. Ponadto oferta powiększyła się o nowe pakiety wyposażenia oraz wersję Hard Black.

Model/Silnik Wersja Rodzaj paliwa Moc (KM) Maksymalny moment obrotowy (Nm) Cena w zł
1.4 Turbojet E5 16V Steel Benzyna 120 206 68 990
1.6 Multijet E5 16V Steel Diesel 105 300 74 990
1.4 Turbojet E5 16V Silver Benzyna 120 206 76 990
1.4 MultiAir E5 16V S&S; Silver Benzyna 140 230 80 990
1.6 Multijet E5 16V Silver Diesel 105 300 82 990
1.6 Multijet E5 16V Silver Diesel 120 300 86 990
1.6 Multijet Selectronic E5 16V Silver Diesel 120 300 90 990
1.4 MultiAir E5 16V S&S; Gold Benzyna 140 230 86 990
1.6 Multijet 16V E5 Gold Diesel 120 300 92 990
2.0 Multijet Sportronic E5 16V Gold Diesel 165 360 99 990
1.8 TurboJet Sportronic E5 16V Platinum Benzyna 200 320 126 990
1.9 Twinturbo Multijet E5 16V Platinum Diesel 190 400 126 990