Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów otrzymał od Mitsubishi informacje o nowej akcji serwisowej. Tym razem do serwisów wzywani są właściciele modeli L200 (Triton – KK0T, KLOT). Wszystko z powodu problemów z akcesoryjnymi osłonami mocowanymi do nadwozia.
Mitsubishi informuje o ryzyku odłączenia się osłon od pojazdu (i to w trakcie jazdy). Wszystko z powodu problemów z nitami, które w trakcie eksploatacji mogą pęknąć. Akcją serwisową objęto 271 samochodów. Mitsubishi nie udostępniło numerów VIN aut objętych kampanią. Ograniczono się jedynie do zapewnienia, że właściciele samochodów otrzymają stosowne wezwanie.
Dalszy ciąg artykułu pod materiałem wideoGaleria zdjęć
Źródło: Auto Świat / Robert Rybicki
Źródło: Onet / Mitsubishi
Źródło: Mitsubishi / Mitsubishi
Źródło: Mitsubishi / Mitsubishi