Samochód jest oferowany w aż sześciu wersjach wyposażenia. W serii znajdujemy m.in.: pełen pakiet bezpieczeństwa, składający się z przednich, bocznych i kurtynowych poduszek powietrznych, ABS-a, systemu kontroli trakcji i stabilności pojazdu, a także przednie szyby i lusterka boczne sterowane elektrycznie, centralny zamek, komputer pokładowy, światła przeciwmgielne i LED-owe do jazdy dziennej. Podstawowa wersja Base dostępna jest tylko dostępnej tylko z podstawowym benzyniakiem 1.4 o mocy 100 KM lub turbodieslem 1.4/90KM. Ceny wynoszą odpowiednio 50 900 i 58 900 zł.
Wszystkie motory oferowane są od odmiany Classic, w której otrzymujemy już ręczną klimatyzację, koło dojazdowe oraz radio CD/MP3 ze sterowaniem z kierownicy i podłączeniem AUX i USB. Do wyboru jest sześć silników, trzy benzynowe (1.4/100 KM, 1.6 MPI/120 KM i 1.6 GDI/135 KM) oraz trzy wysokoprężne (1.4/90 KM oraz 1.6 w wersji 110- i 128-konnej). Standardowo wszystkie jednostki współpracują z manualną, sześciostopniową skrzynią biegów. Silniki 1.6 są dostępne opcjonalnie z automatyczną przekładnią o takiej samej ilości przełożeń (dopłata 4000 zł).
Dla bardziej wymagających przygotowano wersje: Comfort, Style i Premium. W najbogatszej otrzymujemy ponadto m.in. dwustrefową klimatyzację automatyczną, reflektory ksenonowe czy podgrzewane siedzenia. W takiej konfiguracji Hyundai i30 z silnikiem diesla 1.6/128 KM zamyka cennik z kwotą 87 400 zł. Dodatkowo klient może zamówić jeszcze lakier metalizowany (1700 zł), dach panoramiczny (4500 zł), tempomat (1000 zł)i nawigację z kamerą cofania (5000 zł).
Poznaj ceny najnowszej generacji Hyundaia i30