Rozległe lodowe tafle zamarzniętych jezior i drogi pokryte ubitą warstwą śniegu stwarzają wyśmienite warunki do finalnego dostrojenia poszczególnych ustawień trybów jazdy samochodu. Testy zimowe pozwalają sprawdzić działanie układu kierowniczego, jezdnego i napędu 4x4 oraz porównać ze sobą różne rozwiązania techniczne. Na kole podbiegunowym inżynierowie BMW mogą dokładnie zbadać dynamikę jazdy i precyzyjnie zsynchronizować ze sobą działanie takich układów jak dynamiczna kontrola stabilności (DSC) czy tryb dynamicznej kontroli trakcji (DTC).

Nowe BMW X3 – co już o nim wiemy?

Producent z Monachium nie podał jeszcze żadnych informacji na temat następnej generacji swojego SUV-a. Nieoficjalnie mówi się, że nowe X3 będzie o ok. 100 kg lżejsze i oferowane w odmianie hybrydowej typu plug-in. W planach jest również mocniejszy, sportowy wariant M o mocy 360 KM.

Nowe BMW X3 najprawdopodobniej zostanie zaprezentowane podczas wrześniowego salonu samochodowego we Frankfurcie.