Auto Świat Wiadomości Aktualności Subaru – zmiana logotypu

Subaru – zmiana logotypu

Subaru Polska tymczasowo zmienia logotyp i slogan na Confidence in Distance, pokazując wsparcie społecznej inicjatywy nawołującej do zachowania dystansu miedzy ludźmi jednocześnie zachęcając do zacieśnienia relacji międzyludzkich wirtualnie.

Subaru – zmienione logo
Auto Świat
Subaru – zmienione logo

Salony marki pozostają otwarte, jednak rekomendowana są formy zdalnego kontaktu z doradcami: telefonicznie, mailowo lub w formie wideo rozmowy. Dzięki popularnym aplikacjom, takim jak Skype, WhatsApp czy FaceTime (tylko dla iPhone), doradcy mogą zaprezentować interesujący model auta.

Wprowadzono możliwość zdalnego załatwienia formalności związanych z zakupem auta (począwszy od dostarczenia dokumentów, przez wirtualną prezentację odbieranego samochodu, pomoc w rejestracji, aż po dostarczenie auta pod dom).

W serwisach wprowadzone zostały procedury zapewniające bezpieczne przekazanie i zwrot auta (pracownicy korzystają z odzieży ochronnej, kluczyk jest przekazywany w zamykanym woreczku foliowym, pojazd jest dezynfekowany podczas przyjęcia do naprawy i przed zwrotem). Dodatkowo większość warsztatów oferuje usługi door-to- -door, a dokumenty mogą być przesyłane drogą elektroniczną.

Powiązane tematy:
materiał promocyjny

Sprawdź nr VIN za darmo

Zanim kupisz auto, poznaj jego przeszłość i sprawdź, czy nie jest kradziony lub po wypadku

Numer VIN powinien mieć 17 znaków