Teraz obie strony doszły do wniosku, że relacja będzie długofalowa, a sponsoring na większą skalę. Co to oznacza? Szef Suzuki Motor Poland – Piotr Dulnik nie chciał ujawnić szczegółów, zasłaniając się tajemnicą handlową, poinformował jedynie, że pomoc finansowa dla Korony Kielce wyniesie kilka milionów złotych rocznie, poza tym klub otrzyma ponad 20 samochodów Suzuki o wartości ok. 1,6 miliona zł.

Umowa przewiduje także dodatkowe pieniądze na kontrakty, jeśli obie strony dojdą do wniosku, że Koronie potrzebni są nowi piłkarze.

W myśl nowej umowy nastąpi zmiana nazwy stadionu z Kolporter Arena na Suzuki Arena.

Suzuki, będąc od sezonu 2018/19 głównym sponsorem Korony Kielce, zajmie centralne miejsce na koszulkach zawodników.

Logo japońskiej firmy umieszczone będzie także na bandach wokół murawy stadionu, telebimie, ściankach sponsorskich i na stronie internetowej Korona Kielce.

Suzuki sponsorem Korony Kielce Foto: Roman Dębecki / Auto Świat
Suzuki sponsorem Korony Kielce
Konferencja prasowa. Od lewej red. Michał Pol, prezes Korony Kielce – Krzysztof Zając, szef Suzuki Motor Poland – Piotr Dulnik i trener Korony Kielce – Gino Letteri Foto: Roman Dębecki / Auto Świat
Konferencja prasowa. Od lewej red. Michał Pol, prezes Korony Kielce – Krzysztof Zając, szef Suzuki Motor Poland – Piotr Dulnik i trener Korony Kielce – Gino Letteri

Suzuki Motor Poland od wielu lat wspiera polski sport – umowy sponsorskie obejmują poza piłką nożną także koszykówkę, piłkę ręczną oraz boks.