Nadwozie to klasyczna taksówka – ma nisko położoną podłogę, z lewej strony przesuwane drzwi (kierownica jest po prawej stronie, ponieważ w Japonii obowiązuje ruch lewostronny) – ułatwiają one wsiadanie i wysiadanie, pozwalają także na wjazd do środka osób na wózku inwalidzkim. Po otwarciu przesuwanych drzwi powstaje otwór o szerokości 72 cm. Podłoga jest na wysokości 32 cm od nawierzchni.
Taksówkę Toyoty napędza układ hybrydowy z instalacją LPG. Na jednym litrze paliwa pojazd może pokonać blisko 20 km. Spalanie wg norm europejskich wynosi 5,15 l/100 km.
Pojazd jest przystosowany do potrzeb osób starszych, np. pasy bezpieczeństwa na tylnych siedzeniach są podświetlane, aby łatwo było je znaleźć i zapiąć nawet w ciemnościach.
Miesięczna produkcja Toyoty JPN Taxi wyniesie tysiąc sztuk. Pojazd będzie wykorzystywany m.in. do wożenia kibiców podczas Igrzysk Olimpijskich (oraz paraolimpijskich) w Tokio w 2020 r.