Tak dobrych wyników w 9-letniej historii wielkiego testu salonów jeszcze nie było. Na 357 zbadanych salonów aż 276 (czyli 77,3 proc.) uzyskało wynik 150 i więcej pkt (na 200 możliwych).

Te oceniliśmy jako bardzo dobre i dobre. 66 salonów, czyli 18,5 proc., zmieściło się w przedziale 149-100 pkt i zasłużyło na ocenę średnią. Tylko 15 salonów – 4,2 proc. – zdobyło mniej niż 100 pkt. Ich właściciele muszą poprawić organizację pracy i jakość obsługi.

Poniżej publikujemy listę salonów, które uzyskały maksymalny wynik 200 pkt. Gratulacje! Proponujemy, aby ich szefowie odpowiednio uhonorowali pracowników, którzy perfekcyjnie obsługują klientów.

Mamy też nadzieję, że w tych salonach, które wypadły gorzej, nie będzie „polowania na czarownice”. Na wynik składa się przecież suma wysiłku i pracowników, i szefów.