W tekście i zdjęciach umieszczono linki reklamowe naszego partnera

Dacia Duster – modna stylistyka

Model po modernizacji zyskał nowy grill, inne reflektory i przedni zderzak. Zmieniono także tylne lampy, w które wpisano literę "Y". Terenowy charakter podkreślają srebrne osłony i wydatne nadkola. Całości dopełniają efektownie wyglądające alufelgi i paleta atrakcyjnych lakierów. Z kolei w tym roku pojawiło się nowe logo. Wszystko razem tworzy harmonijną i nowocześnie wyglądającą całość. Kompaktowe wymiary w połączeniu z dobrą zwrotnością ułatwiają jazdę w mieście.

Sprawdź cenę

Dacia Duster – przestronnie i funkcjonalnie

Nowa Dacia Duster to rodzinne auto z przestronnym wnętrzem w obu rzędach foteli. Dodatkowy atut to kufer, który pomieści 445-1448 l bagażu. Po modernizacji auto zyskało bogatsze wyposażenie, które obejmuje m.in. 8-calowy dotykowy wyświetlacz z wyjątkowo wyrazistą grafiką. Za jego pomocą w intuicyjny sposób obsługuje się wszystkie urządzenia pokładowe, a także można śledzić mapę nawigacji satelitarnej. Prowadzący doceni też wygodną pozycję za nową kierownicą oraz świetną widoczność we wszystkich kierunkach.

Sprawdź cenę

Dacia Duster – kilka wersji silnikowych

Gama silnikowa okazuje się tak bogata, że każdy kierowca bez trudu dobierze wersję odpowiednią do swoich potrzeb. Do wyboru są trzy doładowane benzyniaki o mocy: 90, 130 lub 150 KM. Alternatywę stanowi turbodiesel generujący 115 KM, w przypadku którego średnie zużycie paliwa wynosi tylko 4,8 l/100 km. Oszczędna jazda możliwa jest również wtedy, gdy wybierzemy 100-konnego benzyniaka z seryjną instalacją LPG. Wszystkie jednostki bazowo łączone są z 6-stopniową, manualną skrzynią, a 150-konna odmiana oferowana jest również z dwusprzęgłową przekładnią EDC, która podwyższa komfort prowadzenia.

Sprawdź cenę

Dacia Duster – pewnie w każdych warunkach

Niezależnie od wybranej wersji silnikowej nowa Dacia Duster ma napęd na przednie koła. Dla kierowców, którzy planują wyjazdy w teren, przewidziano odmianę z napędem na obie osie, która występuje z topowym benzyniakiem lub dieslem. Podczas przedzierania się przez bezdroża pomocą służy również prześwit o wartości aż 214 mm oraz krótkie zwisy. Wszystko to sprawia, że tym samochodem bez trudu można pokonywać nie tylko śliskie nawierzchnie, lecz także wyboiste szutry, jak i strome wzniesienia czy kamieniste przeszkody.

Sprawdź cenę