Jak się okazało, futurystyczny model BMW szybko zdobył rynek. Aż 80 proc. nabywców, to nowi klienci niemieckiej marki.
Elektryczny model BMW sprzedawany jest od końca 2013 roku. Pierwotnie planowano wyprodukowanie 10 tys. egzemplarzy, ale zainteresowanie przekroczyło wszelkie oczekiwania. Z tego powodu zakład w Lipsku analizuje obecnie możliwości zwiększenia produkcji.
Dotychczas dilerzy na całym świecie przyjęli ponad 11 tys. zamówień na BMW i3, z czego 1,1 tys. w USA, gdzie auto trafi dopiero w maju 2014 r. Do Chin i Japonii pierwsze egzemplarze dopłyną w połowie roku.
Kolejnym modelem będzie sportowy, hybrydowy plug-in BMW i8. Nieoficjalnie mówi się o MPV BMW i5. Wiadomo natomiast, iż BMW zarejestrowało oznaczenia od i1 do i9, co może oznaczać plany produkcji kolejnych modeli z napędem elektrycznym i hybrydowym.
Galeria zdjęć
Pasażerowie mają ułatwiony dostęp do wnętrza pojazdu.
Elektryczny model BMW sprzedawany jest od końca 2013 roku. Pierwotnie planowano wyprodukowanie 10 tys. egzemplarzy, ale zainteresowanie przekroczyło wszelkie oczekiwania. Z tego powodu zakład w Lipsku analizuje obecnie możliwości zwiększenia produkcji.
Coraz więcej punktów ładowania przyczynia się do popularyzacji pojazdów z napędem elektrycznym
Dotychczas dilerzy na całym świecie przyjęli ponad 11 tys. zamówień na BMW i3, z czego 1,1 tys. w USA, gdzie auto trafi dopiero w maju 2014 r. Do Chin i Japonii pierwsze egzemplarze dopłyną w połowie roku.
Po złożeniu tylnych siedzeń zwiększa się powierzchnia bagażowa.
Gniazdka do ładowania
Tak wygląda BMW i3 w rpzekroju