- Adam Małysz i ZF Aftermarket kontynuują współpracę
- Kampania w nowej odsłonie poświęcona mechanikom
- Mechanicy mają być pokazani jako pasjonaci i specjaliści mający olbrzymi wpływ na bezpieczeństwo
W najnowszej odsłonie kampanii ZF Aftermarket we współpracy z Adamem Małyszem zaprezentuje historie mechaników pełne pasji i zaangażowania. Organizatorzy kampanii chcą mechaników jako prawdziwych bohaterów, pasjonatów swojego zawodu oraz ich wkład w bezpieczeństwo. #herosofmobility
Efekty tych działań będzie można śledzić na stronie www.aftermarket.zf.com oraz na oficjalnych kanałach social media marek ZF Aftermarket SACHS i TRW, a także stronach samego Adama Małysza.
Nie tylko narty, ale i motoryzacja
Adam Małysz znany jest przede wszystkim ze skoków narciarskich, w których osiągał niesamowite sukcesy, ale od lat związany jest również ze sportami motorowym.
W 2014 roku wraz z pilotem Rafałem Martonem ukończył najtrudniejszy rajd na świecie – Rajd Dakar – na doskonałej 13. pozycji. W sumie pięć razy startował w Dakarze, czterokrotnie docierając do mety.
Adam Małysz: Podczas udziału w rajdzie Dakar poznałem wspaniałych ludzi, w tym wielu znakomitych mechaników, którzy swoim zaangażowaniem i hartem ducha potrafili dokonać prawdziwych cudów. To m.in. dzięki nim udało mi się dojechać na metę tego najtrudniejszego na świecie rajdu. Uświadomiło mi to, że niezależnie od wykonywanego zawodu, można dokonywać wielkich rzeczy pozornie dokonując tych niewielkich. To co mnie łączy z mechanikami to pasja do wykonywanej pracy. Ogromnie się cieszę, że przy tym projekcie mogłem spotkać pasjonatów tego zawodu i pokazać jaki wpływ na nasze życie ma ich praca.