Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
Ogłoszenia
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat FSO Syrena Sport

FSO Syrena Sport

Trudny i zwodniczy, że aż boli. W tym quizie o samochodach PRL zapomnij o lepszym wyniku niż 4/10
Aktualności

Trudny i zwodniczy, że aż boli. W tym quizie o samochodach PRL zapomnij o lepszym wyniku niż 4/10

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
W tym quizie o autach PRL zastawiliśmy kilka pułapek. Ale i tak nie wypada mieć gorszego wyniku niż 8/11
Aktualności

W tym quizie o autach PRL zastawiliśmy kilka pułapek. Ale i tak nie wypada mieć gorszego wyniku niż 8/11

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Stracone okazje PRL-u. Dlaczego te prototypy nie trafiły do produkcji?
Aktualności

Stracone okazje PRL-u. Dlaczego te prototypy nie trafiły do produkcji?

Pech? Złośliwość losu? A może zwyczajny brak pieniędzy? Dlaczego słynne prototypy PRL-u nie trafiły do produkcji? Analizujemy osiem przypadków, w tym Syrenę Sport Beskida i Warsa.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
50 lat temu ruszył montaż pierwszego coupe w PRL. To nie był wyjątek
Aktualności

50 lat temu ruszył montaż pierwszego coupe w PRL. To nie był wyjątek

Co z tego, że jedno z pięknych coupe FSO rozwijało zaledwie 35 KM? I tak ma dziś status niemal mitycznego obiektu. Co z tego, że innemu spod futurystycznej karoserii wystawało zawieszenie? Ważne, że w ogóle było — powstało przecież w PRL, jednym z najbardziej niesprzyjających miejsc na Ziemi dla tego typu samochodów. Na tle garbatych Warszaw i kapeluszowatych Polskich Fiatów 125p te maszyny wyglądały jak piękne anomalie. Czy znasz te sześć modeli?

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.