Obecny właściciel : Michał Szefer

Zakres modyfikacji:

W aucie seryjny silnik V6 został zastąpiony rzędowym silnikiem 3.0 24V pochodzącym z samochodu Opel Senator B. Silnik ten cechuje prosta budowa, duża niezawodność oraz gabaryty umożliwiające zastosowanie turbodoładowania. Nowa jednostka napędowa została wyposażona w dwie turbosprężarki Garett, specjalny kolektor wydechowy oraz dolotowy.

Dodatkowo w układzie znalazła się spora chłodnica powietrza (intercooler), większe wtryski oraz zmodyfikowany zawór upustowy 2MCOSMO.

Zmodyfikowaną jednostką napędową zarządza komputer XMS Firmy PerfectPower, który oprócz wielu innych zalet pozwala także na bezpośrednią współpracę z szerokopasmową sondą lambda.

Ze względu na przeznaczenie, w aucie, dwumasowe koło zamachowe zostało zastąpione lekkim kołem jednomasowym , z  powodu zwiększenia mocy silnika do dnia dzisiejszego są problemy z sprzęgłem.

Moc: 450KM, moment obrotowy 600NM

Dane:

- Swap z X30XEI(V6) na C30SE(R6)

- Custom kolektor ssący

- 2x turbo z Audi TT (K04)

- duży intercooler

- bov 2m cosmo - zmodyfikowany

- custom kolektor wydechowy

- rura wydechowa 3cale do polowy auta potem seria

- powiększony układ chłodzenia wody i oleju

- dodatkowa wodna chłodnica oleju wspomagania kierownicy

- komputer sterujący XMS perfectpower

- większe wtryskiwacze paliwa

- wydajniejsza pompa paliwa

- klatka bezpieczeństwa

- natrysk oleju na denka tłoków

Zawieszenie:

- Kw Competiton robione i dostrajane w fabryce KW specjalnie do mojego auta w specyfikacji drift :D unikat na skale światową

Zawody:

2 sezony w Polsce w lidze PFD bez większych sukcesów pare razy w top 16 1 raz w top 8

1 sezon w IDC 2008r. zakonczylem na 12 miejscu, raz bylem 4 oraz praktycznie w kazdej rundzie w top 8.

W Belgii ExtremDrift skoczylem na 10 pozycji w kwalifikacjiach, nie mogłem startowac w tuiso z powodu braku klatki.

W Węgrzech na 8 pozycji.