Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • NAT 2022
  • ...

Wybierz samochód

Auto Świat Hyundai XG

Hyundai XG

Ikona samochodu

Hyundai XG to samochód osobowy klasy średniej-wyższej produkowany przez południowokoreański koncern motoryzacyjny. Auto zadebiutowało w 1998 roku i miał zawojować głównie rynek północnoamerykański, choć w Europie również był dostępny, jednak nie zdobył tutaj szczególnego uznania. W niektórych krajach pojazd występował jako III generacja modelu Grandeur.

Spore, 4-drzwiowe nadwozie nie wyróżniało się szczególnym designem, lecz mocną stroną auta była jego niezawodność, przestronne wnętrze oraz bogate wyposażenie, które obejmowało m.in. pełną elektrykę pokładową, podgrzewanie przednich foteli, kontrolę trakcji czy klimatyzację. Konstrukcyjnie Hyundai XG bazował na płycie podłogowej Kii Opirus. Do napędu ekskluzywnej limuzyny służyły wyłącznie benzynowe jednostki V6. Najmniejsza miała pojemność 2,5 litra (XG25) i generowała 163 KM. Pośrednia miała 3 litry objętości skokowej (XG30), a największa – 3,5 litra (XG35) i rozwijały kolejno 192 i 197 KM.

Moc kierowana była na przednią oś za pośrednictwem 4- lub 5-biegowej skrzyni automatycznej z ręczną możliwością wyboru przełożeń. W 2005 roku zakończono produkcję Hyundaia XG, a jego następcą została IV generacja modelu Grandeur.

Hyundai XG - generacje

Ikona samochodu

Hyundai XG (1998 - 2005)

Hyundai XG - powiązane artykuły

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech
Narodowy Auto Test