Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Jak działa esp

Jak działa esp

Przez ten system nie wyjedziesz z zaspy. Ma go każde nowe auto. Jak go wyłączyć?
Eksploatacja

Przez ten system nie wyjedziesz z zaspy. Ma go każde nowe auto. Jak go wyłączyć?

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Stabilna jazda w każdych warunkach z systemem DSC
Porady

Stabilna jazda w każdych warunkach z systemem DSC

Elektroniczne systemy w aucie, czy naprawdę ich potrzebujemy?
Eksploatacja

Elektroniczne systemy w aucie, czy naprawdę ich potrzebujemy?

Elektronika ma sprawić, że jazda będzie bardziej bezpieczna i komfortowa. Sprawdzamy co potrafią, jak funkcjonują i ile kosztują różne układy

Jak się zachować w aucie z ESP?
Auto Świat

Jak się zachować w aucie z ESP?

Zanim wynaleziono ESP, w chwili, gdy auto nie mogło utrzymać się w zakręcie, sprawny kierowca "zakładał kontrę" lub inaczej się ratował, będąc zdanym na własne umiejętności. Powiedzmy to jasno: zdolność kontrolowania poślizgu, szczególnie niezamierzonego, to rzadkość. Zwykły kierowca po prostu "wylatuje" z zakrętu. Najlepsze wyjście to unikać poślizgów, dlatego wynaleziono układ stabilizacji toru jazdy.

Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.