Nowy motor generuje 211 KM mocy (+ 10 proc. w porównaniu z 2.7) i 520 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 2 tys. obr./min. (+ 15 proc.), zużywając przy tym mniej paliwa. To jeden z najbardziej zaawansowanych technologicznie silników Diesla na świecie, po raz pierwszy wykorzystujący równoległe, sekwencyjne turbosprężarki w silniku o widlastym ustawieniu cylindrów. W ofercie nadal będzie dostępna 245-konna odmiana 3.0 SDV6. Model Discovery 4 MY2011 otrzyma także zmodyfikowane zawieszenie: układ będzie usztywniony dla jeszcze lepszej stabilności przy wyższych prędkościach i większej wrażliwości w ostrych zakrętach. Zastosowane zostaną również większe hamulce oraz dwa nowe systemy wspomagania jazdy w terenie: Hill Start Assist (niedopuszcza do zjechania pojazdu ze wzniesienia) oraz Gradient Acceleration Control (ułatwia pokonywanie wzniesień).Ponadto oferta modelu zostanie uzupełniona o 3 nowe kolory nadwozia: Fuji White, Baltic Blue i Siberian Silver. W pojeżdzie pojawi się także odnowione logo marki, montowane już w najnowszym Freelanderze 2.
Land Rover Discovery na 2011 rok
Główną zmianą będzie nowa jednostka wysokoprężna 3.0 TDV6, która zastąpi dotychczasową 2.7, ale nie tylko...
Auto Świat
Land Rover Discovery na 2011 rok