Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • MotoAwards 2022
  • ...

Wybierz samochód

Auto Świat Nissan Interstar

Nissan Interstar

Ikona samochodu

Nissan Interstar to największy z rodziny aut dostawczych pojazd japońskiego producenta. Auto pojawiło się w 2002 roku wskutek połączenia Nissana i Renault. Mniejsze od Interstara był Primastar i Kubistar. Interstar powstał jako następca modelu Trade.

Z racji iż Renault Master i Opel Movano wskutek współpracy produkowali w Luton już od 1998 roku konstrukcyjnie spójnego dostaw czaka, Nissan po fuzji z Renault dołączył do tego grona. Oprócz różnic związanych ze zmianą loga, Interstar jako jedyny z tego grona nie występował w wersji z dopuszczalną masą całkowitą przekraczającą 3,5 tony. Pojazd dostępny był jako furgon lub minibus, mieszczący w zależności od wersji od 2 do nawet 16 osób. Nissan Interstar występował w 2 rozstawach osi, 3 wysokościach oraz 3 długościach.

W 2003 roku przeprowadzono face lifting całej trójki. Oprócz zmian pasa przedniego oraz unowocześnienia wnętrza i jednostek napędowych, do oferty wprowadzono zautomatyzowaną skrzynię biegów, ABS, asystenta hamowania oraz opcjonalnie ESP. Do napędu stosowano wyłącznie turbo diesle dCi o pojemności 1.9, 2.2, 2.5 oraz 3 litrów), które generowały w zależności od roku produkcji kolejno 82, 90, 99/101/115/120/150 oraz 140 KM. Moc kierowana była na przednie koła za pomocą 5- lub 6-biegowej skrzyni manualnej lub wcześniej wspomnianej, 6-stopniowej przekładni zautomatyzowanej.

W 2010 roku zakończono produkcję Nissana Interstara, a jego miejsce zajął model NV400.

Nissan Interstar - generacje

Ikona samochodu

Nissan Interstar (1997 - 2010)

Nissan Interstar - powiązane artykuły

Test spóźnionego modelu...

Test spóźnionego modelu...

W segmencie aut osobowych Mazda spóźniła się z wejściem na polski rynek o kilkanaście lat. Taki sam błąd popełnił Nissan, jeżeli chodzi o modele dostawcze. Przedstawiamy test spóźnionego modelu Interstar.

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech