Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • MotoAwards 2022
  • ...
Auto Świat toyota century

toyota century

Najdziwniejsze seryjne modele samochodów z Japonii

Najdziwniejsze seryjne modele samochodów z Japonii

Wnętrze w koronkach, minivan z 4x4 mierzący niecałe 340 cm długości, a może model, który niczym hiperauto ma podnoszone drzwi i silnik między kabiną a tylną osią, ale rozwija... 64 KM? Oto 10 najdziwniejszych samochodów z Japonii. Seryjnych.

Tych japońskich aut nigdy oficjalnie nie było w Europie

Tych japońskich aut nigdy oficjalnie nie było w Europie

JDM, czyli Japan Domestic Market z ang. japoński rynek wewnętrzny – tak określa się japońskie modele samochodów, które nigdy nie miały wersji z kierownicą z lewej strony.

Toyota Century – "japoński cesarz" z silnikiem V12

Toyota Century – "japoński cesarz" z silnikiem V12

Żaden japoński samochód nie emanuje tak luksusem i godnością jak Toyota Century. Dla przedstawicieli japońskiej marki jest to nawet najlepszy samochód na świecie. Przekonajmy się zatem, jak jeździ luksusowy sedan napędzany 5-litrowym, 12-cylindrowym silnikiem o mocy 280 KM.

Toyota zamiast Rolls-Royce'a – nowe auto cesarza Japonii

Toyota zamiast Rolls-Royce'a – nowe auto cesarza Japonii

W Japonii pora na zmiany w cesarskiej flocie aut. Kilkunastoletni Rolls-Royce Corniche zostanie zastąpiony niezwykłym kabrioletem wyprodukowanym przez Toyotę. Samochód na bazie reprezentacyjnej limuzyny Century przyda się nie tylko podczas październikowej ceremonii intronizacji Cesarza Naruhito, ale także podczas zbliżającej się olimpiady w Tokio.

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech